Hyundai Motor Türkiye teknisyenlerinden olimpiyat başarısı

Hyundai Dünya Teknisyenler Olimpiyatı, 50 ülkenin katılımıyla Güney Kore’de düzenlendi. Türkiye’yi temsil eden teknisyen Mehmet Ali Akçay, “Elektrikli araç” kategorisinde dünya üçüncüsü oldu.

Hyundai’nin satış ve satış sonrası hizmetlerinde müşteri memnuniyeti odağını merkeze alan Hyundai Dünya Teknisyenler Olimpiyatı, 50 ülkeden 75 teknisyenin katılımıyla Cheonan’daki Global Eğitim Merkezi’nde gerçekleştirildi. Teknisyenler; içten yanmalı, elektrikli ve ticari araç kategorilerinde yazılı, uygulamalı sınavlar ve sanal gerçeklik (VR) destekli değerlendirmelerle test edildi.

Uluslararası derecede Türkiye imzası

Sakarya’daki Hyundai Ferhat Otomotiv çatısı altında görev yapan ve Sakarya Hyundai Ferhat Otomotiv’in partner satış sonrası servisi olan Sakarya Hyundai Ferhat Otomotiv Ferhat Otomotiv bünyesinde çalışan Mehmet Ali Akçay, zorlu etapları başarıyla tamamlayarak dünya üçüncülüğünü elde etti. Olimpiyatlarda birinciliği Amerika Birleşik Devletleri’nden bir teknisyen kazanırken, takım klasmanında birinci ülke Amerika Birleşik Devletleri oldu.

Eğitim maratonu Güney Kore’de podyuma taşındı

Türkiye’de gerçekleştirilen yeterlilik sınavlarında birinci olan Akçay, Hyundai Motor Türkiye Eğitim Akademisi tarafından yürütülen yaklaşık bir aylık yoğun eğitim programının ardından olimpiyata hazırlandı. Eğitim sürecinde VR Training Simulation teknolojisinin yanı sıra Hyundai akademi teknik eğitim ekibi; Emre İhtiyar, Süleyman Akçay ve Talha Arslan görev aldı. Programın eğitim koordinasyonunda Emre İhtiyar ve saha eğitiminde Takım mentors; Süleyman Akçay ve Talha Arslan yer aldı.

Yüksek voltaj uzmanlığına sertifika standardı

Hyundai Motor Türkiye, elektrikli ve hibrit araç alanında uzmanlaşan teknisyenlerini yıl boyunca teorik ve uygulamalı eğitimlerle destekliyor. Enerjisizleştirme prosesleri ve arıza teşhis modüllerinde değerlendirilen yetkin teknisyenler, yüksek voltaj uzmanlık sertifikaları olan High Voltage Technician ve High Voltage Diagnostic Technician belgelerini almaya hak kazanıyor.

Müşteri memnuniyeti stratejisinde rekabetçi hedef

Hyundai Eğitim Akademisi’nde yetişen Akçay’ın uluslararası derecesi, markanın Türkiye’de satış ve satış sonrası eğitim standardını küresel ölçekte görünür kıldı. Hyundai Motor Türkiye yetkilileri, başarının, satış sonrası süreçlerde müşteri memnuniyeti stratejisinin teknik eğitimle güçlendirilmesinin bir çıktısı olduğunu belirtti.

Hyundai Motor Türkiye’nin elektrikli araç onarımında sertifikalı teknisyen kapasitesini artırma hedefi kapsamında, yıl içinde ek eğitim programları ve saha yeterlilik sınavlarının devam edeceği bildirildi.

Video: OPPO A5 Pro | Taş gibi telefon

Yeni videolar için buradan abone olun!