Instagram’ın logo ve tasarımı yenilendi

Instagram, 11 Mayıs 2016 itibariyle imajını değiştirdiğini açıkladı. Instagram’ın imajına yapılan yenilikler arasında yeni ikon, yeni tasarım ile Boomerang, Hyperlapse ve Layout için ortak ikon seti yer alıyor. Instagram’ın tasarımı da fotoğraf ve videoları öne çıkaracak şekilde sadeleşti.

Fotoğraf düzenleme ve paylaşma platformu olarak ortaya çıkan Instagram, 5 yıldır daha zengin bir deneyim için Explore, Boomerang ve Layout gibi araçları kullanıma sundu.

instagram-2016

Instagram’da yapılan değişikler şöyle:

  • Eski uygulama ikonundan esinlenen yeni ikon, daha çok yönlü bir kamerayı temsil edecek şekilde değiştirildi.
  • İkonda yer alan gökkuşağı da gradyan şeklinde Instagram’ın bir parçası olmaya devam ediyor.
  • Ürün ailesi (Hyperlapse, Layout, Boomerang) için artık ortak bir logo seti bulunuyor.
  • Kullanıcı arayüzü ve yazı tipinde fotoğraf ve videoları daha çok ortaya çıkarmaya yönelik değişiklikler yapıldı.
  • Değişiklikler sadece tasarımsal boyutta ve Instagram’ın kullanım şeklini ve özelliklerini değiştirmeyecek.
Yazıyı Oylayın
İlginizi çekebilir:  Yerli sosyal ağ Freelyshout'ın Android uygulaması yayında

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, teknoloji odaklı bir haber portalıdır. Melih Bayram Dede yönetiminde 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal medya hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir