JAECOO satış sonrası hizmet markası J-Service’i tanıttı

Premium off-road SUV markası JAECOO, Türkiye pazarındaki birinci yıl dönümünü kutlarken satış sonrası hizmetlerde yeni marka kimliği olan J-Service’i duyurdu. Yeni girişim, markanın kullanıcı odaklı yaklaşımını vurgularken premium deneyimi ürünün ötesine taşıyarak hizmet tarafında da güçlendirmeyi amaçlıyor.
J-Service ile yeni dönem
“Her Yolculuğunuza Özen Gösterir” sloganıyla tanıtılan J-Service, araç sahiplerinin farklı ihtiyaçlarını karşılamak üzere standartlaştırılmış, profesyonel ve verimli bir hizmet modeli sunuyor. JAECOO, bu kapsamda 5.000 km ücretsiz kontrol, 15.000 km periyodik bakım, ikame araç ve 7 gün 24 saat yol yardım gibi hizmetler sağlıyor.

Servis videoları ile bilinçlendirme
Kullanıcıların hizmetleri daha iyi anlaması için JAECOO, J-Service kapsamında bir video serisi hazırladı. Videolarda bakım süreçleri, yol yardım desteği ve kullanıcıların araçlarını daha verimli yönetebilmeleri için pratik uygulamalar anlatılıyor. İlerleyen dönemde rutin bakım ipuçları, acil durum rehberleri ve sürüş tavsiyelerinin de paylaşılması planlanıyor.
Premium hizmet anlayışında yeni simge
J-Service, JAECOO’nun premium hizmetlerdeki stratejik vizyonunu yansıtan bir marka kimliği olarak öne çıkıyor. Şirket, ilerleyen süreçte bu hizmeti yeni uygulamalar ve etkileşimli deneyimlerle geliştirmeyi hedefliyor. Böylece kullanıcıların markaya olan bağlılığının artırılması ve hizmet kalitesinin daha geniş kitlelere ulaştırılması amaçlanıyor.
Video: Lexus LBX ile keyifli bir gün
Yeni videolar için buradan abone olun!
