TechnoLogic

Karnaval’dan ücretli müzik servisi: One

Türkiye’nin alanında lider, ödüllü internet radyo servisi Karnaval Radyo’dan sonra, şimdi de üyelik sistemiyle çalışan ve kullanıcıların kendi zevklerine göre listeleri şekillendirebildikleri müzik servisi Karnaval One yayında.

Karnaval Media Group, alanında lider ve reklam destekli radyoları bünyesinde barındıran Karnaval Radyo’dan sonra, Türkiye pazarına Karnaval One ile “Akıllı Radyo” konseptini getiriyor. Karnaval One, kişiye özel reklamsız müzik dinleyebilmenin yanı sıra kullanıcılarına beğendikleri tarzda şarkıları daha çok dinleme fırsatı sağlayan bir müzik deneyimi sunuyor.

Kullanıcılar sınırsızca şarkı atlayıp, geniş haber içeriği ve eğlenceli içeriklerle şarkı listelerini şekillendirerek, Süper FM, Virgin Radio Türkiye, Metro FM ve JoyTürk Akustik gibi en sevdikleri radyoları alışılagelmişin dışında dinlemeye başlıyorlar.

Karnaval One’ın özellikleri:

Karnaval Media Group CEO’su Ali A. Abhary, yeni uygulamayla ilgili şunları söyledi:

“Ücretsiz radyo servisimiz Karnaval Radyo sadece iki senede Türkiye’nin lider radyo servisi ve dünyanın 7. en çok dinlenen dijital platformu oldu. Tüm bu süreçte farkına vardığımız bir diğer durum ise, dinleyicilerimizin bazı zamanlarda kontrolü daha fazla ele alarak reklamsız müzik dinleme ihtiyacı içinde olmalarıydı.

Karnaval One, Türkiye’deki bütün müzik servislerinden daha geniş ve sürekli güncellenen Türkçe müzik arşiviyle dinleyicilerine en unutulmaz şarkıların yanı sıra her zaman en yeni şarkılardan oluşan müzik listelerini sunuyor.

iOS ve Android cihazlarda ve desktoplarda kullanılabilen Karnaval One ile yepyeni bir radyo deneyimi yaşamak isteyen dinleyiciler; bu uygulamayı benzer popüler yabancı ve yerli müzik servislerinin yarı fiyatına satın alabiliyorlar. Ayda sadece 5 TL’ye üye olunabilen Karnaval One, kullanıcılarına ayrıca avantajlı yıllık üyelik imkanı da sağlıyor.

“Yapılan araştırmalar 2014 yılında online müzik satışının %9 düştüğünü, dijital müzik yayını servislerinin kullanımının ise %54 oranında arttığını gösteriyor” diyen Ali Abhary sözlerine devam etti “Dinleyicilerimizin kullanım alışkanlıkları hızla değişirken, biz de Türkiye’deki radyo dinleyicisine ve müzikseverlere keyifle kullanacakları bir uygulama sunuyoruz.”

Yazıyı Oylayın
Exit mobile version