LC Waikiki’den Twitter’daki kampanyaya karşı kampanya

LC Waikiki, geçtiğimiz hafta sosyal paylaşım sitelerinde ‘ortaklık yapısına’ ilişkin asılsız iddialarda bulunan kişi ve kişilere karşı hukuk mücadelesi başlattığını duyurdu. www.twitter.com web sitesi üzerinden başlatılan karalama kampanyasına sessiz kalmadıkları yönünde bir açıklama yapan şirket, başlatılan hukuk mücadelesinin kısa sürede sonuç verdiğini duyurdu.

Yapılan açıklamada, karalama kampanyasına katılan kişiler hakkında Bakırköy Asliye Hukuk Mahkemesi tarafından “İhtiyati Tedbir” kararı verildiği, böylece yapılan saldırının hukuka aykırı olduğunun yargı makamları tarafından tespit ve tescil edilmiş olduğu ifade edildi.

Yapılan açıklamada LC Waikiki’nin ortaklık yapısına ilişkin asılsız iddialarla ilgili olarak kamuoyunu bilgilendirmek amacıyla www.lcwaikikisosyal.com adlı bir mikro site oluşturulduğu da ifade edildi.

Açıklamada LC Waikiki’nin sermaye yapısı hakkında ise şu bilgilere yer verildi:

“Türk perakende sektörünün önde gelen markalarından LC Waikiki, 1997 yılında Taha Grubu tarafından satın alındı. Yüzde 7 hissesi kurucu Fransız ‘Amouyal Ailesi’nde kalan LC Waikiki, şu anda Türkiye’nin en büyük hazır giyim markasıdır. Markanın bugünkü konumuna ulaşması için en büyük özveriyi ‘LC Waikiki Mağazacılık’ ortaklığı çatısı altında Küçük, Kısacık ve Dizdar Aileleri göstermiştir. 15 yıldır tüm faaliyetlerinde müşteri memnuniyetine öncelik veren LC Waikiki, bunun karşılığını tüketici nezdinde sevilen ve itibarı yüksek bir marka haline gelerek almıştır. Hali hazırda Türkiye genelinde 71 ilde 376, yurt dışında ise 15 ülkede 43 mağazasıyla 16 bin 250 kişiye istihdam sağlayan LC Waikiki, geçtiğimiz yıl Türkiye’nin en çok vergi veren şirketleri sıralamasında 26’ıncı olmuştur.”