Logo Yazılım

Logo Yazılım 9 ayda 3 bin yeni müşteri kazandı

Logo Yazılım 2018 Ocak – Eylül dönemini kapsayan finansal sonuçlarını açıkladı. Logo Yazılım, 2018’in 9 aylık döneminde satış gelirlerini geçen yıla oranla %25 artırarak 217,2 milyon TL’ye yükseltti. Faiz, amortisman ve vergi öncesi kârını (FAVÖK) da %25 artıran Logo’nun net dönem kârı ise %38 artış göstererek 52,4 milyon TL’ye ulaştı.

Logo Yazılım’ın 2016 yılında satın aldığı Romanya merkezli Total Soft’un TL bazlı gelirleri, geçen yılın aynı dönemine kıyasla %36 oranında arttı. Logo, konsolide gelirlerinin %35’ini Euro bölgesindeki operasyonlardan elde etti. Şirketin Romanya’daki iştirakinde Ar & Ge harcamalarında %24 artış kaydedildi.

Logo Yazılım, Türkiye’de ilk 9 ayda 3 bin yeni müşteriyi bünyesine katarken yeni lisans satışlarını %43 artırdı.

Logo Yazılım Hindistan’a özel Logo Jugnu, Logo Vira ve Logo Vyapari’yi geliştirdi

Logo Yazılım’ın Hindistan’a özel geliştirdiği Logo Jugnu, Logo Vira ve Logo Vyapari çözümlerinde yeni müşteri kazanımları bu dönemde de devam etti.

E-dönüşüm süreçlerinde işletmelere Gelir İdaresi Başkanlığı’ndan (GİB) onaylı e-fatura, e-arşiv, e-defter gibi hizmetler sunan Logo Yazılım, bu alanda sektör liderliğini sürdürdü. Dokuz aylık dönemde kontör satışları %36, müşteri sayısı %26 oranında artış gösterdi.

Ocak-Eylül 2018 dönemi finansal sonuçlarını değerlendiren Logo Yazılım İcra Kurulu Başkanı M. Buğra Koyuncu, “Son yıllarda yakaladığımız güçlü ve istikrarlı büyümemize devam ediyoruz. Kurdaki dalgalanmaların yoğun yaşandığı bu çeyrekte dövize endeksli değişen fiyat politikasına göre değil, yıllık enflasyon rakamlarına göre oluşturduğumuz fiyat ilkesiyle sürdürülebilir bir iş modeli sağladık. Uzun yıllardır, sunduğumuz tüm ürün ve hizmetlerde fiyatlandırmayı Türk Lirası üzerinden yapıyoruz, bunun da finansal tablolarımıza pozitif yansıdığını söyleyebiliriz. Geçmiş dönemlerde olduğu gibi, gelecek dönemlerde de markamıza yatırım yapmaya ve müşterilerin güvenini kazanmaya devam edeceğiz” dedi.

İlginizi çekebilir:  Yazılım testinde uluslararası rekabetin anahtarı sertifikalar

Ar-Ge ile gelen sürdürülebilir büyüme…

Türkiye’nin uluslararası yazılım markası olarak dünya teknoloji trendleri paralelinde ürünler geliştirdiklerini aktaran Koyuncu, Ar-Ge’ye yaptıkları yatırımı her geçen yıl artırdıklarını belirterek, “Hem Türkiye’de hem de global pazarlarda rekabet gücümüzü arttırmak için kullanımı kolay, mobil ve etkili ürünler geliştiriyor, bunun için Ar-Ge’ye büyük önem veriyoruz. 2018’in 9 aylık döneminde Ar-Ge’ye 66 milyon TL kaynak ayırdık. Bu da gelirlerimizin %31’ini oluşturuyor. Bu ülkenin mühendisleriyle ülkemiz için çözümler geliştiriyoruz. Bu yaklaşımımızı da “Yılın Ar-Ge Yatırımı”, “Türkiye Merkezli Üretici-Hizmet” gibi ödüllerle perçinliyoruz.” diyerek sözlerini tamamladı.

Yazıyı Oylayın

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, teknoloji odaklı bir haber portalıdır. Melih Bayram Dede yönetiminde 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal medya hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir