Gündem

Microsoft yeni iletişim ajansını seçti

400 çalışanı ve 11 bini aşkın iş ortağından oluşan ekosistemiyle, Türk ekonomisinin artan bilişim teknolojileri talebine başarıyla cevap veren Microsoft Türkiye, düzenlediği konkur sonucunda iletişim alanında yeni iş ortağını belirledi.

Burson-Marsteller Public Relations WorldWide’ın Türkiye temsilciliğini yürüten Effect Halkla İlişkiler, Microsoft Türkiye’ye stratejik iletişim danışmanlığı, ürün ve hizmet iletişimi, paydaş ilişkileri yönetimi, geleneksel ve dijital medya iletişimi alanlarında hizmet verecek.

Tribeca İletişim Danışmanlık Kurucusu ve Başkanı Ali Cem İlhan da Stratejik İletişim Danışmanı olarak katkılarını sürdürecek.

Microsoft Türkiye’nin iletişim yönetimindeki bu yeni dönem, 1 Ocak 2015 itibarı ile start almış bulunuyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir