Murat Özdoğan Minzo Medya

Murat Özdoğan: 2019 yılında 2 bin internet mecrası hedefliyoruz

Türkiye’nin önemli medya ajanslarından Minzo Medya’nın kurucusu Murat Özdoğan 2019 yılında içerik ve tanıtım yazısının SEO’da önemini ve 2019 yılı hedeflerini açıkladı.

Türkiye’de birçok saygın markayla çözüm ortaklığı yapan, bin adet farklı haber, sağlık, ekonomi, teknoloji, blog ve sektörel internet sitesi yayıncısına sahip, internet reklamcılığı, içerik pazarlama, SEO tanıtım yazısı backlink, medya PR & basın bülteni servisi hizmeti veren Minzo Medya, 2018 yılındaki bin yayıncı hedefine ulaşarak, 2019 yılı için hedeflerinin 2 bin yayıncıya ulaşma hedefi koydu.

Murat Özdoğan, ‘’Minzo Medya olarak sonsuz müşteri memnuniyetini en ön planda tutan, sürekli değişim ve gelişmeleri yakından takip eden hizmet anlayışı ile kısa bir süre zarfında geniş kitlelere ulaşmayı başarmıştır. Türkiye`nin en güçlü haber siteleri ve reklam mecraları portföyüne sahip olan Minzo Medya müşterilerine çok yönlü çalışmaları uygun maliyetle sağlayarak her kitleye ulaşmayı hedefleyen bir çalışma anlayışı ile müşterilerine hizmet sunmaktadır. Bu bilinçle yapılan çalışmalar muhakkak başarı getirecektir’’ dedi.

Murat Özdoğan Minzo Medya

2019 yılı kaliteli içerik üreten ve kaliteli tanıtım yazısı backlink alanların yılı olacak!

Özdoğan, şunları söyledi: “2019 yılında Google SEO yapanların kaliteli içerik üretmesi ve domain otoritesi yüksek sektörel ve blog sitelerinden ve en önemlisi de tanıtım yazısı backlink çıkışı az olan yerlerden link alması geçmiş yıllara göre daha da önem arz edeceğini düşünüyorum. Tabii burada altını çizmek gereken bir önemli konu var. Google geçmiş yıllara oranla her geçen yıl daha titiz davranmaya devam ediyor.

Evvelden sadece tanıtım yazısı içine backlink ekleyerek ve organik içerikle üst sıralara yükselmek kolaydı. Lakin bu durum son yıllarda çok daha zorlaştı. Sık sık yaptığı güncellemeler bunu ortaya koyuyor. Ne yazık ki hala tanıtım yazısı backlinkle üst sıralara yükselmenin kolay olduğunu düşünenler var. Şu da gerçek ki kelime sayısı yüksek organik içerik ve kaliteli yerlerden link almanın da önemini göz ardı edemeyiz. Google algoritması halen tanıtım yazısı backlink üzerine çalışmaya devam ediyor.

İlginizi çekebilir:  Tüketici yorumunu yöneten işletmeler 14 Şubat alışverişinin yıldızı olacak

Tanıtım yazısı backlinki alırken bir diğer önemli hususta görsellerle veya videolarla süslenmiş dolu içerik, firmayı tanıtan ve reklamı ön planda tutan yazılardan çok, okuyucuya fayda sağlayacak temel bilgileri haber metni değerinde yazıp yayınlamak büyük önem arz ediyor. Yani kısacası tabiri caizse reklam kokan hareketler yapmamak gerekiyor.

İçerik ve tanıtım yazısı backlink maliyetinden kısmak başarı getirmiyor

İçerik ve tanıtım yazısı backlink maliyetinden kısmak maddi yönden yarar sağlasa da bir zaman sonra başarıya ulaşma yolunda negatif etkiler getirebiliyor. Bazı SEO yapan kişiler ve şirketler çalışmaya fayda sağlayacak domain otoritesi yüksek ve googlenin kriterine uyan x sitenin tanıtım yazısı backlink yayın ücreti yüksek olmadığı halde yüksek gibi görüp daha ucuz olduğu için farklı x bir siteden almayı tercih ediyor ve bir zaman sonra pişmanlık duyduğu durumlar yaşayabiliyor.

Elimizdeki bütçeyi elbette düşüneceğiz lakin başarıya giden yolda da bazı riskleri almak gerekiyor. Tabii burada içerik ve tanıtım yazısı ajansının çözüm ortaklarına hangi web sitesinden backlink almanın fayda getireceğini yönlendirmesi büyük önem arz ediyor. Kaliteli ve kurumsal anlamda hizmet veren ajanslarla çalışmak sizin başarınıza başarıya katacaktır.”

Yazıyı Oylayın

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, teknoloji odaklı bir haber portalıdır. Melih Bayram Dede yönetiminde 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal medya hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir