Sahibinden’e, ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sertifikası

E-ticaret platformu sahibinden.com, uluslararası standart olarak kabul edilen “ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi” sertifikasını almaya hak kazandı.
Sahibinden.com’dan yapılan açıklamaya göre, şirket, kullanıcılarının talep ve ihtiyaçlarını yüksek hizmet kalitesiyle sunma anlayışıyla, uluslararası standart olarak kabul edilen “ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi” sertifikasına layık görüldü.
Açıklamada görüşlerine yer verilen sahibinden.com İş, Servis ve Müşteri Deneyimi Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı Bora Biçer, şirketin müşteri memnuniyetine dayalı hizmet anlayışının uluslararası standarttaki bir belgeyle tescillenmesinden gurur duyduklarını belirtti.
Biçer, şunları kaydetti:
“Kurulduğumuz 2000 yılından bugüne kadar gerek kullanıcı dostu uygulamalarımız gerekse de 7/24 hizmet veren çağrı merkezimiz ve operasyon ekiplerimizle, kullanıcılarımızın sitemizde yaşamış oldukları müşteri deneyimi süreçlerini en kolay, hızlı ve mükemmel şekilde gerçekleştirebilmeleri için çalışıyoruz. Kullanıcılarımıza en mükemmel alışveriş deneyimini yaşatacak hizmet yaklaşımını sunmak için gayret gösteriyoruz. Almaya hak kazandığımız bu belge çalışmalarımızın bir ödülü niteliğinde. Türkiye’nin en çok ziyaret edilen, en büyük ilan ve alışveriş platformlarından biri olarak, önümüzdeki süreçte de kullanıcılarımızın memnuniyetini ve güvenini pekiştirecek çalışmalarımızı sürdüreceğiz.”