Donanım

Sennheiser Circle Serisi ‘Avaya Uyumlu’ oldu

Dünyanın lider kulaklık çözümleri üreticisi Sennheiser Communications, çağrı merkezleri için özel olarak geliştirdiği Circle Serisi kulaklıkların, ‘Avaya Uyumlu’ olduğunu duyurdu. SC 230 ve SC 260 olmak üzere iki farklı modelden oluşan Circle Serisi, çağrı merkezlerindeki yoğun kullanıma tam anlamıyla yanıt verebilen patentli Sennheiser teknolojileriyle dikkat çekiyor. Avaya, uyumluluk testinden geçen iki modelin de, Avaya 1600 ve 9600 serisi IP masa telefonlarının yanı sıra Avaya one-X Communicator ve Avaya one-X Agent Softphone ile uyumlu çalıştığını belirtti.

Avaya DevConnect Programı’na üyeliğin, test edilmiş ve uyumlu çözümlere dayanan zengin bir iletişim deneyimi sunmak için benzersiz fırsatlar sağladığını söyleyen Sennheiser Communications Stratejik İş Ortaklığı Müdürü Lars Riis Rasmussen, “Ses iletişimi çözümlerinde temel bir faktör olan kulaklıklarımız, ses kalitesinde, konforda ve işitme sağlığını korumada çağrı merkezlerine, ofislere ve tümleşik iletişim profesyonellerine önemli avantajlar sağlıyor” dedi.

Sennheiser Communications, Avaya DevConnect Programı’nın teknoloji partnerleri arasında bulunuyor. Program, Avaya teknolojisi ile birlikte çalışan yenilikçi üçüncü parti ürünler geliştirilmesinin yanında, satış ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesini de kapsıyor. Sennheiser gibi teknoloji partnerlerinin kurumsal alanda verimliliği artırıcı iletişim araçları sunmada Avaya’ya yardımcı olduklarına değinen Avaya Geliştirici İlişkiler Başkan Yardımcısı Eric Rossman, “Sennheiser kulaklıklar, profesyonellere kalite ve konforu bir arada sunuyor” diye konuştu.

Sennheiser Circle Serisi’nde yer alan her iki model de patentli ActiveGard teknolojisini kullanıyor. Bu benzersiz özellik, kullanıcıları ses seviyesindeki ani yükselmelerin neden olabileceği akustik şoklardan koruyor. Diğer bir patentli teknoloji olan Circleflex ise, çift mafsal tasarımı ile anında uyum ve üstün konfor sağlayan kulak kapsülleri sayesinde, uzun süreli kullanımlar için ideal bir kullanım sunuyor. Mikrofonun gürültü filtreleme (Noise Cancelling) özelliği, çağrı merkezindeki ortam gürültüsünü müşteriye yansıtmayarak, müşteri temsilcisinin sesinin karşı tarafa net bir şekilde iletilmesini sağlıyor. Geniş bant ses desteği ile sağlanan HD berrak ses kalitesi ise daha doğal bir iletişim deneyiminin kapılarını açıyor.

Haber Merkezi

TechnoLogic, teknoloji odaklı bir haber portalıdır. Melih Bayram Dede yönetiminde 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal medya hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu