SmartMessage

SmartMessage, mühendislik ve satış kadrolarını büyütecek

Şirketlerin hedef kitleleriyle olan iletişimlerinde yüksek verimlilik sağlayan, çok kanallı pazarlama ve müşteri deneyimi platformu sunan SmartMessage, geçtiğimiz yıl istihdam oranını %40 artırarak 120 kişilik uzman kadrosuna ulaştı.

Bu yıl da yeni yeteneklerle özellikle satış ve mühendislik kadrolarını büyütmeyi hedeflediklerini belirten SmartMessage CEO’su Oğuz Küçükbarak, eğitim ve kişisel gelişim platformları SmartMessage Academy ile çalışanların yetkinliklerini geliştirmeye ve desteklemeye devam edeceklerini açıkladı.

Finans, bankacılık ve sigortacılık sektörleri başta olmak üzere dünya çapında lider firmalara çok kanallı iletişim platformu sunan SmartMessage, geçtiğimiz yıl kadrosunu genişleterek istihdam gücünü artırdı.

SmartMessage’ın çalışan sayısının 2021 yılında özellikle teknoloji ekibi ve yurt dışı satış ekibi olmak üzere %40 büyüdüğünü belirten Küçükbarak, “Dünyanın farklı coğrafyalarında da görev alan 120 uzmanın oluşturduğu büyük bir aileyiz ve ekibimizin büyük çoğunluğu Y jenerasyonundan. Geçtiğimiz yıl satış, çözüm, ürün, mühendislik, insan kaynakları, ürün stratejisi ve pazarlama alanları dahil hemen hemen her departmanda sayımızı planlı bir şekilde arttırdık. Bu yıl da ağırlıklı olarak yurt dışı satış ve mühendislik kadrolarımızda bir büyüme hedefliyoruz” dedi.

SmartMessage Academy ile çalışanların gelişimi desteklenecek

Küçükbarak, Türkiye’nin ve dünyanın en bilinen, başarılı, özgün insan kaynakları uygulamalarıyla stratejik iş ortağı olmayı başaran ekibi olmayı hedeflediklerini belirterek, şunları söyledi:

“İnsan kaynakları uygulamalarımızı geliştirerek çalışılmak için en çok tercih edilen şirketlerinin arasında yer almayı arzu ediyoruz. Bu kapsamda SmartMessage Academy ile kendi eğitim içeriklerimizi oluşturmayı amaçlıyoruz.

Yeni dönemde yöneticilerin çalışanlara bireysel olarak güçlü oldukları ve gelişim alanlarına göre yetkinlik bazında eğitimler atayabilecekleri, geri bildirim toplantılarıyla bir araya gelebilecekleri bir öğrenme yolculuğu tasarlayacağız.

Çevrimiçi değerlendirmeler ve değerlendirme merkezi uygulamalarıyla da tüm çalışanlarımızın güçlü yanlarını ve gelişim alanlarını belirleyerek eğitim ihtiyaçları belirlemeyi ve tüm eğitim stratejimizi bu değerlendirme sonuçlarına göre sürdürmeyi planlıyoruz. Özellikle mesleki ve kişisel gelişime önem veren genç yetenekleri şirketimiz bünyesinde görmek ve onlara kariyerlerinde güç katmak istiyoruz.”

Bu telefon Türkiye’de üretildi | Yerli akıllı telefon TCL 20 SE incelemesi

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, teknolojiyle ilgili haber ve ürün incelemelerine yer veren bir haber portalıdır. Melih Bayram Dede yönetiminde 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal ağ hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.