Tanı, Doğrudan Pazarlama Ödülleri’nde 6 ödül aldı
Koç Topluluğu şirketlerinden Tanı, Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği (DPİD) tarafından verilen Doğrudan Pazarlama Ödülleri’nde 6 dalda ödüle layık görüldü.
Şirket açıklamasına göre, sektörün gelişimine katkıda bulunma ve doğrudan pazarlama uygulamalarının kalitesinin artırılması hedefiyle yaratıcı, ölçülebilir ve sonuç getiren doğrudan pazarlama projelerini ödüllendiren Doğrudan Pazarlama Ödülleri doğrultusunda 2015 yılın içerisinde hayata geçen projeler değerlendirildi.
14 yıldır Koç Topluluğu’na bağlı olarak web, mağaza ve mobil platformlarda müşteri odaklı entegre pazarlama çözümleri ve danışmanlık hizmetleri sunan Tanı, 23 kategoride 300’ün üzerinde projenin yarıştığı Doğrudan Pazarlama Ödülleri kapsamında 6 farklı kategoride ödüllendirildi.
Tanı, Sadakat Uygulamaları kategorisinde Koçtaş müşterilerine yönelik kişiye özel CRM uygulaması “Müşterimi Seviyorum” ile birincilik, Ford Türkiye için segmentasyona yönelik “Ford Sevenler El Kaldırsın” ve Ford Mustang için hayata geçirilen satış ve bilinirlik artırma projesi “Efsane İstanbul’da” ile ikincilik ödüllerine imza attı. “Ford Sevenler El kaldırsın” projesi aynı zamanda “E-posta Çalışmaları” kategorisinde 2. oldu. Aygaz için gerçekleştirilen ve bayi satışlarını desteklemeyi hedefleyen “Aygaz’dan Markete, Marketten Aygaz’a” çalışması da Yerel Odaklı Satış Noktası içi Promosyonel Aktiviteler kategorisinde üçüncülüğe layık görüldü.
Bu yıl DPİD’nin 10. yılı olması dolayısıyla 10 yılın en iyileri de ödüllendirildi. Tanı, Beta Ayakkabı için yürüttüğü “Beta’da Her Kadın Bir Sindirella” projesiyle Doğrudan Postalama Çalışmaları kategorisinde 10. Yıl özel ödülünün sahibi oldu. Proje kapsamında tüketicilere beğenecekleri bir ayakkabının teki gönderilerek mağazalara gelmeleri hedeflenmiş ve kampanya yüzde 100 başarıyla tamamlanmıştı.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Tanı Genel Müdürü Engin Oytaç, günümüzde pazarlamanın en büyük gücünün veriyi doğru analiz etmek olduğunu vurguladı. Oytaç, şunları kaydetti:
“Tanı, müşteri odaklı hizmet anlayışı ve inovatif yapısıyla portföyündeki ulusal ve uluslararası toplam ödül sayısını 19’a yükseltti. Kazandığımız ödüller, ürün ve hizmetlerimizde daha iyisini sunma çabalarımızda bize güç veriyor. Vizyoner bir yaklaşımla kurulan Tanı, birlikte çalıştığı şirketlerin pazar hakimiyetini artıracak geniş veri tabanını yönetmesi ve sahip olduğu zengin CRM deneyimi ile ön plana çıkıyor.
Ortaya koyduğumuz vizyonla müşterilerimize ve onların müşterilerine değer yaratıyoruz. Bir çift ayakkabı da alsa, bir otomobil de alsa önemli olan müşterinin istek ve beklentilerine yönelik, kişiselleştirilmiş faydayı üretmek. Bu ödüller de bu çabamızın doğru sonuç verdiğini gösteriyor. Dünyada pazarlamanın kişiye özel deneyimlerle şekillendiği bir dönemde alanımızda Türkiye’nin öncüsü olmaktan büyük gurur duyuyoruz.”