Türk Telekom, Prime ile ayrıcalıklı bir dünya sunuyor

Türk Telekom, dijital dönüşüm ve müşteri memnuniyetini büyüme stratejisinin merkezine alarak, bireysel ve kurumsal müşterilerine kapsamlı hizmetler sunmaya devam ediyor. Şirketin Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, yılın ilk yarısında toplam abone sayısının 54,2 milyona ulaştığını, mobil abonelerin ise 28,5 milyon seviyesinde olduğunu belirtti. Özden, son 12 ayda 2,5 milyonu aşan faturalı net abone kazanımı ile şirketin tarihi bir rekora imza attığını ifade etti.

Zeynep Özden

Türk Telekom, müşteri deneyimi vizyonu doğrultusunda bireysel ve kurumsal abonelerine 360 derece çözümler sunuyor. Bu kapsamda öne çıkan hizmetlerden biri, yaşamın farklı alanlarında ayrıcalıklar sağlayan Türk Telekom Prime. Prime aboneleri, kahve ve seyahatten e-ticarete, bol GB’lı mobil tarifelerden yüksek hızlı fiber internet paketlerine kadar çeşitli avantajlardan yararlanabiliyor. Bu yıl 11’incisi düzenlenen İstanbul Coffee Festival’de Türk Telekom Prime, katılımcılara özel sahne performansları, indirimli biletler ve Prime Lounge alanıyla ayrıcalıklı deneyim sunuyor.

Türk Telekom Prime Kahve Konserleri
Türk Telekom Prime Kahve Konserleri

Mobildeki büyümesini sürdüren Türk Telekom, ağustos 2025 itibarıyla fiber altyapısını 506 bin kilometreye çıkardı. 5G ve yenilikçi teknolojiler için kritik öneme sahip fiber ile bağlı 4.5G baz istasyonları oranı ise %55’e yükseldi. Özden, bu altyapı ve stratejik yatırımların, faturalı segmentteki rekor büyüme ile desteklendiğini belirtti.

Türk Telekom Prime, dijital servis dünyasında da farklı deneyimler sunuyor. Tivibu ile dijital televizyon ve yeni nesil yayıncılık hizmetleri, Muud ile geniş müzik arşivi ve eğlenceli özellikler, e-dergi uygulamasıyla moda, ekonomi, teknoloji ve magazin içerikleri, Playstore ve GAMEON ile dijital oyun platformları abonelerin kullanımına sunuluyor. Şirket, sunduğu bu çeşitlilikle müşterilerinin ihtiyaçlarına kapsamlı bir şekilde yanıt vermeyi hedefliyor.