Turknet logosunu yeniledi

Türkiye’nin yeni nesil internet operatörlerinden Turknet, marka kimliğinde güncellemeye gitti. Yenilenen logo, şirketin dönüşüm sürecinin en dikkat çeken unsuru oldu.

1996 yılından bu yana Türkiye’nin dijitalleşme sürecinde rol oynayan Turknet, 1,3 milyonun üzerinde aboneye hizmet veriyor. Şirket, kullanıcı odaklı yaklaşımı ve geliştirdiği teknolojilerle sektörde farklılaşırken, 30. yılına yaklaşırken görsel kimliğini de yeniledi.

Yeni sloganını “İnternet, Turknet” olarak belirleyen şirket, erişilebilir, özgür ve yüksek hızlı internet vizyonunu güncellenen kurumsal kimliğiyle desteklemeyi hedefliyor.

Stratejik yenilenme süreci

Turknet, kullanıcı beklentilerinin kesintisiz ve özgür internet deneyimine yöneldiği günümüzde, yeni marka kimliğiyle bu ihtiyaçlara yanıt vermeyi amaçlıyor. Şirketin 2022’de yapılan marka araştırmalarında, “özgürlükçü ve yenilikçi” bir konumda olduğu ortaya konmuştu. Güncellenen görsel dil, bu duruşun daha geniş kitlelere aktarılmasını hedefliyor.

Yeni logo ve tasarım anlayışı

Yaklaşık sekiz aylık çalışmanın ardından hayata geçirilen yeni logo, Turknet’in teknolojiye bakış açısını ve kurumsal değerlerini yansıtıyor. Tasarımda mor tonlarla teknolojiye olan vurgu, dinamik formlarla gigabit hızının temsili ve sade bir modern yaklaşım ön plana çıkarıldı.

Turknet, marka vaadini “interneti herkes için daha ileriye taşımak” olarak tanımlıyor. Şirket, taahhüt ve kota sınırlamaları olmadan tek fiyatla sınırsız ve yüksek hızlı internet sunmayı sürdürüyor.

Yeni kurumsal kimliği yansıtan reklam filmleri de yayınlanmaya başladı. Çalışmada kurumsal kimlik ajansı Fol Studio, reklam kampanyasında ise Consciouslab görev aldı.