Sosyal Medya

Tweet uçar, divit kalır

Divitter, “Tweet uçar, divit kalır!” sloganıyla iki Türk girişimci tarafından hayata geçirildi. Rastgele seçtiği tweet’leri karikatürize ederek yeniden yorumlayan Divitter, kısa sürede binlerce takipçiye ulaştı.

Yeni bir sosyal medya girişimi olan Divitter, Twitter’ın doğası gereği yazılanların bir süre sonra unutulduğu gerçeğinden yola çıkarak, rastgele seçtiği tweet’leri karikatürize ederek kalıcı kılmayı hedefliyor.

İki genç girişimci tarafından, “Tweet uçar, divit kalır!” sloganıyla hayata geçirilen Divitter, her gün karikatürize ettiği tweet’lerle, tweet sahiplerini gülümsetmeyi amaçlıyor.

Sade bir tasarımla yola çıkan www.divitter.com önümüzdeki ay içerisinde yeni bir tasarımla takipçileriyle buluşacak.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir