İnteraktif Pazarlama Zirvesi 12 Eylül’de

İnteraktif Pazarlama Zirvesi (İPZ’13) bu yıl “Dönüşüm ve Uyum” temasıyla TTNet, Avea ve Türk Telekom’un ana sponsorluğunda 12 Eylül Perşembe günü Swissotel The Bosphorus’ta düzenlenecek. İPZ’13 uluslararası pazara mal olan yerli ve yabancı birçok markadan konuşmacıları bir araya getirecek.
Publicis Group’a bağlı MRY ajansının CMO’su David Berkowitz, İPZ’13’te ‘Cyborg Tüketici Çağında Pazarlama’ başlıklı bir sunum gerçekleştirerek dijital dünyanın Google Glass gibi projelerle geçirdiği evrimi katılımcılarla paylaşacak.
Rusya’dan Lookat Media Kurucu Ortağı Katya Bazilevskaya ve Madvertise Global Tedarikten Sorumlu Başkanı Jana Sievers mobil operatörlerinin, uygulamalarının geleceğinden bahsedecek.
Perform Group’un Tüketici Markaları ve Portallardan Sorumlu Genel Müdürü Ben Warn ve Perform Gruop Türkiye Genel Müdürü Emre Uğurlu; dünya üzerinde birçok online spor web sitesinin sahibi ve Türkiye’de de ‘mackolik.com ve sahadan.com’u satın alarak bu alanda ciddi yatırımlar gerçekleştiren Perform Group’un 2 yılda 10 ülkenin katılımı ile gerçekleştirdiği ve ülkelerin spor içeriği tüketim ve alışkanlıklarını kapsayan ‘Küresel Spor Medyası Tüketim Raporu 2013’ü ilk defa İPZ’13’te açıklayacak.
Pazarlama sektörünün on yıl içerisinde geçirdiği döşüme ışık tutan Türkiye’nin en köklü zirvesi İPZ, bugüne kadar 6 binden fazla sektör profesyonelini ağırladı. Son iki yıldır ise canlı olarak yayınlanan İnteraktif Pazarlama Zirvesi dünyanın dört bir yanından 30 bin kişi canlı olarak izledi.
İnteraktif pazarlamanın kalbinin attığı İPZ sahnesinde bugüne kadar, 60’a yakın yabancı konuşmacı olmak üzere toplam 250 konuşmacı interaktif pazarlama meraklısı katılımcılarla bir araya geldi.