Turkcell Global Bilgi, Berlin CCW 2014 Fuarı’nda

Turkcell Global Bilgi, Almanya’nın Berlin kentinde 16. kez düzenlenen Avrupa’nın en büyük çağrı merkezi fuarı Call Center World’e bu yıl da Türkiye’den katılan tek çağrı merkezi oldu.
Turkcell Global Bilgi’den yapılan açıklamaya göre, Turkcell Global Bilgi, 18-20 Şubat tarihleri arasında Almanya’nın Berlin kentinde gerçekleştirilen 16. Call Center World’e katıldı. Bu organizasyona Türkiye’den katılan tek çağrı merkezi olan Turkcell Global Bilgi, fuarda sektörün önde gelen kuruluşlarıyla hizmetlerini ve çözümlerini paylaştı.
Çok dilli hizmet veren çağrı merkezi olarak Almanya’daki fuarda yerini alan Turkcell Global Bilgi, “En İyi Müşteri Deneyimi Uygulamaları” kategorisinde gerçekleştirdiği sunumda, müşteri deneyiminde nasıl fark yarattığını anlattı.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Turkcell Global Bilgi Yurtdışı Satış ve İş Geliştirme Direktörü Vildan Çal Özel, “Avrupa’nın en büyük çağrı merkezi fuarına katılan tek Türk çağrı merkezi olarak, sektörümüzün geldiği noktayı uluslararası platformda paylaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Bu önemli fuarda şirketimiz; çözümleri, kalite ve bilgi güvenliği yaklaşımı ile en çok ilgi gören firmalardan biri oldu. Uluslararası arenada sektörümüzle alakalı gerçekleştirilen her türlü organizasyonda ülkemizi en iyi şekilde temsil etmeye devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.
Bu yıl 18 ülkeden 250 firmanın katıldığı Call Center World fuarına ilgi büyüktü. Yaklaşık 7 bin 600 kişinin ziyaret ettiği fuarın bu yılki teması “Diyalog Kuruyoruz” oldu. Ayrıca “Sosyal Medyada Müşteri İlişkileri Yönetimi”, “Müşteri Kanallarında X ve Y Jenarasyonu arasındaki farklar”, “Y Jenerasyonda Çalışan Yönetimindeki Zorluklar”, “Dünya Standartlarında Hizmet Nasıl Verilir” gibi konuların da işlendiği fuarda en yeni ürünler, inovatif çözümler ve geleceğe yönelik yeni trendler sunuldu.