Bear Grylls ve Discovery, Samsung ile işbirliği yaptı

Kampanya, Televizyon, Sosyal Medya, Dijital Medya ve Sanal Gerçeklik yoluyla premium içeriği tüketiciyle paylaşmak için Discovery’nin Tüm Ekran Stratejisini destekliyor.

Bear Grylls ilk defa 360 derecelik video teknolojisini kullanarak daha önce hiç görülmemiş şekilde seyircileri maceraya daldıracak.

Discovery Communications, hayatta kalma uzmanı Bear Grylls ve Samsung, yeni Samsung Gear S3’ün tanıtımını yapmak için yeni bir ortaklığa imza attılar. Bear’in Discovery Channel’da yayınlanan İnsan Doğaya Karşı programının da dahil olduğu birçok adrenalin dolu şovu, en ileri video teknolojisi ile dünya çapındaki tüm hayranlarına ulaşacak.

Amerika, Avrupa, Orta Doğu ve Afrika pazarlarını hedefleyen ortaklıkta, Bear’in zorlu hayatta kalma senaryolarında, hava şartlarını tahmin etmek için barometre görevi yapan, enerji seviyesini belirli bir seviyede tutmak için ne kadar kalori yaktığını gösteren ve bir dağın ölçeklendirilmesi sırasında irtifa kaydederek altimetre işlevi gören ve bunun gibi birçok özelliği bulunan Samsung Gear S3’ü kullanarak çektiği birçok kısa formatlı videonun yanı sıra bir de televizyon reklamı bulunuyor.

Birçoğumuz oturduğumuz yerden Bear’in dağların yüksekliğini hesapladığını, kendini uçaktan buz gibi serin sulara attığını, dünyanın bilinen en zorlu yerlerinde tüyler ürpertici yerleşim bölgelerine girdiğini ve bunları bazen de dünyanın en tanınmış insanları ile yaptığını ilgiyle izledik. Şimdi ise tüm bunları Samsung Gear S3’ün özel içerikli gelişmiş teknolojik yetenekleri sayesinde daha yakından izleyebileceğiz.

Grylls, “Discovery ve Samsung ile böyle bir iş birliği yapmaktan ve sizlere dünyanın en gelişmiş macerasını yaşatacak olmaktan çok gurur duyuyorum. Gear S3’ü en zorlu bölgelerde kullandım ve ne zaman ihtiyacım olsa hep yanımda oldu” dedi.