Fujitsu, İşyeri Hizmetleri Yönetimi’nde 5. kez lider

Fujitsu, Avrupa’da İşyeri Hizmetleri Yönetimi kategorisinde en yeni Gartner Magic Quadrant raporunda beşinci kez ard arda lider olarak gösterildi. 3 Ocak 2018’de yayınlanan raporda, Avrupa’da işyeri hizmetleri yönetimi (MWS – Managed Workplace Services) ve tedarikçi teklifleri için pazar bilgisi yer alıyor.

Gartner analistlerinin raporda belirttiğine göre; “Kuruluşlar, yeni nesil işyeri hizmetleri yönetiminin; personelin katılımı ve üretkenliğini artırıp dijital avantajlar sağlayarak, günden güne daha çok hayati önem taşıdığını kabul ediyor.”

Rapor şöyle devam ediyor: “İHY, son kullanıcılara dijital bir işyeri deneyimi sunma üzerinde yoğunlaşıyor ve bu nedenle kuruluşlar yeni sayısal ticari hizmetlerin geliştirilmesinde dijital becerilerini daha fazla kullanabiliyorlar. Son Kullanıcı Dışkaynak hizmetleri, geleneksel olarak BT odaklı bir yaklaşım benimsemiş ve kullanıcı başına masa üstü veya dizüstü bilgisayar gibi normalde ofislerde ve kurumsal uygulamalarla sınırlı olarak tek bir kurumsal aygıta destek sağlamaktadır. Bununla birlikte, işin niteliği son on yılda önemli ölçüde değişti. Çoğu iş bugün yoğun bir teknoloji kullanımını gerektiriyor. Bu da çoğu çalışanın; ofis alanından ziyade birçok yerde verimli olmasını ve çoğu durumda normal iş saatlerinin dışında olmasını şart koşuyor.”

SVP ve Fujitsu EMEIA Yönetilen Altyapı Hizmetlerinden Sorumlu Müdürü, Conway Kosi konuyla ilgili yaptığı açıklamada; “Gartner, Fujitsu’yu İşyeri Hizmetleri Yönetimi’nde (MWS) ve yapay zeka (AI) uygulamasında lider olarak doğruluyor. İHY’nin stratejik faydalarını ortaya çıkarmak için yapay zekayı kritik bir teknoloji olarak görüyoruz. Fujitsu olarak kıdemli iş ve teknoloji karar alıcıları ile yakın tarihte gerçekleştirdiğimiz uluslararası bir çalışmada, katılımcıların yüzde 88’i, Yapay Zeka’nın yükselişinin ve robot otomasyonunun, 2025’te iş yerlerini şekillendirecek ilk üç faktörden biri olacağını gösteriyor” dedi.

“Gartner, Fujitsu Zinrai Yapay Zeka platformundaki önemli yatırımlarımızın müşterilerimize hızlı hizmet, performans iyileştirme imkanı sağladığına inanıyoruz. Bize göre, Yapay Zeka güdümlü, otomatikleştirilmiş ve öngörülebilir İHY (MWS) yeteneklerini uygulayabilme kabiliyeti, müşterilerimiz için büyük ticari faydalar anlamına gelmektedir.