Kamara Sanal Ofis

Klasik ofis tarzının dışında bir anlayışa sahip olan ve büroda zorunlu çalışmayan kişilerin tercih ettiği sistem sanal ofis olarak tanımlanmaktadır.
Sanal Ofis Kısaca
Ofise bağımlı olarak çalışmayan birçok meslek grubu bulunmaktadır. Proje yürüten, şantiyede çalışan, tam zamanlı çalışmayan, girişimci, home-office ve benzeri şekildeki mesleklere sahip olan kişiler sanal ofis kullanımını tercih etmektedir. Bu ofis tarzının çeşitli yararları mevcuttur. Resmi adres hizmeti sunan bu sistem müşterilerle kaliteli yerlerde buluşma imkânı kazandırmaktadır. Sürekli olarak seyahat eden bir çalışan bahsedilen ofisi rahatça kullanabilir. Sağlanan hizmet karşısında kişi rahat bir şekilde işini yapabilmektedir.
İş sürecinde verimliliği ciddi oranda arttıran sanal ofis hizmeti aracılığı ile çağrılar cevaplanmakta, kargolar alınmakta ve teslimatlar düzenli olarak tamamlanmaktadır. Klasik ofislerde zaman kaybettiren birçok detaylı iş bulunmaktadır. Bu ıvır zıvır işler kişinin zamanından ve performansından çaldığı için kişinin başarı oranını doğrudan etkilemektedir. Halbuki sanal ofisin sağladığı koşullarla zaman çalan işler halledilir ve kişi sadece işine odaklanır.
Sanal Ofis Yararları
İş yükü, sunulan hizmet sayesinde bireyin üzerinden alınmaktadır. Çağrı cevaplanması, kargo alınması, teslimat gibi zaman harcayan işler ofis hizmeti tarafından yapılır. Kişi bu işlerden muaf olduğu zaman ise işine en iyi şekilde odaklanır, bu işlere harcadığı zamanı işine vererek başarısını ileri seviyelere taşıma fırsatını yakalamaktadır. Sistem hem hızlı hem de çözüm odaklı bir şekilde ilerlemektedir. Zaman ve efor tasarrufu gibi yararlar kişiye her anlamda avantaj sağlamaktadır.
Ofis Nasıl Kurulur?
• Tebligat adresi gösterilmelidir. Şirket kurulumu için ilk olarak tebligat adresi gerekir. Resmi adres olarak sanal ofis gösterilebilmektedir
• Ofis hizmetini en iyi şekilde sunan şirket ile yasal adres belirlenir ve sözleşme tamamlanır. Şirket adresini, hizmeti sunan firma belirlemektedir. Bahsi geçen adımlar tamamlanır ve şirket resmi olarak kurulmaktadır. Şirket türü kişinin tercihine göre anonim tabanlı veya limited olabilir
• Vergi dairesi memuru tebligat adresi için ziyaret yapar. Tebligat adresi memur tarafından teyit edilir ve kurulum tamamlanır. Memur ziyarete geldiği zaman sanal ofis hizmetini sunan firmanın resepsiyonu ile karşılaşır. Birey bu süreçte haberdar edilmektedir. Vergi memuruyla görüşme gerçekleştirilir ve imza atılarak süreç tamamlanmaktadır.
Hazır Ofis Kullanmak
Birbirinden farklı çeşitli alanda tercih edilen hazır ofis son zamanların trend ofisleri arasında yer almaktadır. Sektöre yeni giren girişimciler, çeşitli kurumsal firmalar bu ofis türünü sıklıkla kullanmaktadır. Günlük ve yıllık zaman süreçleri içerisinde tercih edilebilen bu ofislerin süresi ile ilgili anlaşma yapılmaktadır. İlk olarak anlaşma yapılarak ofis kiralama süreci gerçekleşmektedir.
Hazır ofis hizmeti kişinin üzerindeki telefon, elektrik, su, ADSL faturalarının sorumluluğunu kaldırmaktadır. Tam donanımlı olan hizmet fatura sorumluluğunun yanı sıra kişinin sekreterlik ve temizlik ihtiyacını da karşılamaktadır. Görsel anlamda fark yaratan bu ofis tarzı alaturka tarzın dışına çıkarak modern bir tasarıma dönüşmektedir.
Zaman tasarrufu sağlanır ve bütçeye zarar veren masraflar hazır ofis ile beraber minimum orana indirilmektedir. İşletmeler için bulunmaz bir destekçi olan bu ofisler yıllar içerisinde yerini sağlamlaştırarak yoğun oranda talep görmeye başlamıştır. Hizmetin alınacağı firmanın güvenilir, çözüm odaklı, hızlı ve kaliteli olması çok önemlidir.
Çözüm odaklı ve kaliteli hizmet anlayışı ile dikkatleri üzerine toplayan Kamara son yılların en iyi hazır ofis sağlayıcılarındandır. Yeni nesil ofis tarzı sayesinde sayısız şirkete hizmet vererek popüler bir hale gelmiştir. Firmanın fiyatları 89 TL’den başlayarak her anlamda müşterinin isteklerine tatmin edici yanıtlar vermektedir.