AdColony Volkan Biçer

AdColony reklâm sahteciliğine dur diyor

Reklâm güvenliğine büyük önem veren AdColony, dijital reklamcılık sektöründeki sahtecilik ile mücadele etmek adına faaliyet gösteren bir girişim olan The Trustworthy Accountability Group (TAG) tarafından iki yıl üst üste sertifika almaya hak kazandı.

Yapılan reklâm yayınlarının karşılığını reklâm verenlere en iyi şekilde sağlamak için çalışan AdColony reklâm sahteciliği konusunda oldukça hassas.

TAG’in titizlikle belirlediği sahteciliği önleme standartlarını benimseyen AdColony, iş ortaklarına yapılan reklâm yayınlarının karşılığını en iyi şekilde sağlamak için çalışıyor.

30’dan fazla ülkeyi AdColony Türkiye ofisinden yöneten, AdColony EMEA ve LATAM Genel Müdürü Volkan Biçer konu ile ilgili yaptığı açıklamada şunları söyledi:

“Dijital reklâm sahteciliği, uzun yıllardır endüstrimizin en büyük sıkıntılarından biri olmuştur. Reklâmverenler yapılan reklâm harcamalarının güvenliği konusunda büyük bir endişe taşıyor.

Gerek sahte tarayıcılar ve robot görüntülenmeler, gerek reklâmların görüntülenmemesi sorunu sektörü bulandıran konular. Dijital endüstrinin sürekli kendini yenileyen bir yapıda olması reklâmda sahteciliği de farklı çeşitlerde karşımıza çıkarıyor.

AdColony olarak sektörümüzün gelişimi için her türlü reklâm sahteciliğini önlemek adına TAG tarafından bu sertifikayı ikinci yıl da alabilmiş olmak bizim için çok gurur verici.”

AdColony ayrıca Interactive Advertising Bureau (IAB) İngiltere tarafından verilen Gold Standard 1.0 sertifikasınında sahibi.

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, Melih Bayram Dede yönetiminde yayımlanan, teknolojiyle ilgili haber ve yorumlara yer veren bir haber portalıdır. 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal ağ hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir