GündemİnternetYazılım

Adweek Okuyucuları Adform’u ‘En İyi DSP’ seçti

Adform, Adweek tarafından gerçekleştirilen “Okuyucuların Seçimi: Teknolojinin En İyisi” yarışmasında “En İyi DSP” ödülüne layık görüldü.

Modern pazarlama için oluşturulmuş tek küresel, bağımsız ve tamamen entegre reklam platformu olan Adform, reklam ve pazarlama endüstrisinin seçkin yayınlarından Adweek tarafından gerçekleştirilen “Okuyucuların Seçimi: Teknolojinin En İyisi” yarışmasında “En İyi DSP” ödülünü aldı. Adform bu kategoride pazarlama teknolojileri alanından sektörün önemli isimleri ile yarıştı.

Adform Türkiye Ülke Müdürü Cem Eroğlu, Amerika, endüstrinin bütün büyük oyuncularının çıktığı ve dijital reklam harcamasının %61 olduğu dev bir pazar. Haliyle, yatırımın gücü ile agresifleşen bir rekabet ortamında, Avrupalı bağımsız bir reklam teknoloji şirketinin dev rakiplerine karşı deplasmanda kazandığı bu ödül taşları yerinden değiştirebilir. Reklamverenler son kullanıcı tarafından da bilinen popüler dev oyunculardan uzaklaşıp onlara özel çözümler sağlayan ve bağımsız teknoloji şirketlerine daha fazla ilgi duymaya başladı.”Bu ödül, programatik reklam çözümlerinde sektörün en fazla tercih ettiği oyunculardan biri olduğumuzu bir kez daha teyit ediyor. Aynı zamanda uzun yıllardır yetenekleri ve çalışma disiplinleriyle bizi zirveye taşıyan ekibinizin başarısını da ortaya koyuyor” dedi.

Adform Türkiye Ülke Müdürü Cem Eroğlu
Adform Türkiye Ülke Müdürü Cem Eroğlu

Adweek 2022 Okuyucuların Seçimi

Teknolojinin En İyisi Ödülleri’nin kazananlarını derginin marka ve ajans dünyasının önde gelen isimlerinden oluşan okuyucularının 11 hafta süren oylama süreci belirledi. Bu ödül, reklam ve pazarlama topluluğunun Adform’a ne kadar değer verdiğini gösteriyor. Adform, yeni dönemde sektörün ihtiyaçlarına göre geliştirdiği çözümlerle iş ortakları ve müşterilerinin performansını artırmaya devam edecek.

Diğer yandan bu ödül Adform’un yıl ID Fusion ile kazandığı başarıların tamamlayıcısı da oldu. Adform, dijital pazarlama ve reklam sektörlerinin başarılarını ödüllendiren AdExchanger Awards’de, “En İyi Kimlik Teknolojisi” ve “En İyi Gizlilik Teknolojisi” kategorilerindeki ödüllerin sahibi oldu. Ayrıca AdExchanger’da gelen 2 ödül dışında Adform bu yıl ID Fusion ile kimlik ekosistemine yaptığı katkılarla hem Campaign’s Tech Awards’da hem de Drum Awards’da, “Teknolojiyi Kullanarak Değişime En İyi Yanıt” kategorisinde ödül kazanmıştı. Adform Flow ayrıca bu yılın başlarında 11 binden fazla başvuruyu geride bırakarak iF Tasarım Ödülü kazandı.

Kablolu oyun farelerini aratmıyor | Logitech G502 Lightspeed kutu açılışı

Yeni videolardan haberdar olmak için buradan kanala abone olmayı unutmayın!

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir