Avaya’dan Corona günlerinde ücretsiz iletişim çözümü
Avaya Holdings Corp., tüm dünyada COVID-19 salgını karşısında uzaktan sağlanan işgücüne adapte olurken yüksek düzeyde müşteri katılımını sürdürme konusunda sıkıntılar yaşayan iletişim merkezi müşterilerine ek yardım sağlayacağını açıkladı.
Avaya müşterileri, mevcut ofis tabanlı iletişim merkezi temsilcilerini uzak çalışanlara dönüştürmek için, anında geçerli olmak üzere, 90 günlük ücretsiz erişim lisansı talep edebiliyor.
Avaya ayrıca, uzaktan işgücü dağıtım modellerine geçiş süresince 7 gün 24 saat destek ve yönlendirmeye ihtiyaç duyan müşteriler ve iş ortakları için küresel COVID-19 teknik yardım hatlarının kurulacağını duyurdu.
Avaya Başkanı ve CEO’su Jim Chirico, “Avaya, 5 milyondan fazla iletişim merkezi temsilcisini desteklemek için hazırlanan yazılımla, hızlı bir şekilde 150,000’den fazla müşterimizin COVID-19 salgınından doğan aksaklıklarla başa çıkabilmesine olanak sağladı” dedi.
2018 yılında Türkiye İletişim Merkezi Endüstrisi ile ilgili yapılan bir pazar araştırmasına göre, sektörün pazar büyüklüğü % 21,5 oranında artmış ve 96 bin kişiye ulaşmış durumda.
Ayrıca yöneticilere ve destek personeline sağlanan istihdamla toplam 108 bin kişiye ulaşıldığı açıklanmıştı. Çağrı merkezi sektörü 2019 yılı istihdam tahmininin toplam 112 bin kişi olduğu açıklanmıştı.