Avea’dan yeni gençlik markası: Woops

Avea Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Dehşan Ertürk, Avea’nın yeni gençlik markası “Woops”la gençlerin hızlı değişen dünyasına, her hafta değişik bir teklifle cevap vereceklerini belirterek, “Amacımız, hayatın her alanın da ‘Woops’ dedirtebilecek, şaşırtacak ve olumlu sürprizler yaşatabilecek bir gençlik platformu oluşturabilmek” dedi.
Ertürk, Avea’nın yeni gençlik markası “Woops”un tanıtımı amacıyla düzenlenen basın toplantısında, “Woops” ile var olan müşterilerini mutlu etmeyi hedeflediklerini söyledi.
Hedeflerinin, gençlerde “Acaba sıradaki ne olacak?” merakını canlı tutarak, rekabette farklılığı yakalamak olduğunu anlatan Ertürk, “Fonksiyonel fayda açısından daha güçlü oluşumuz ve yaratacağımız teklif dinamizmi sayesinde, taklit edilmesi ve cevap verilmesi zor bir gençlik markası yarattık. Woops çatısı altında ilgi çekici ve benzersiz fırsatlar sunarak ‘Avea’da sürekli bir şeyler oluyor’ algısını yerleştirip güçlendirmek istiyoruz” şeklinde konuştu.
Ertürk, dakika, SMS ve internet kapsamında, gençleri 2 milyon 97 bin 151 paket seçeneğiyle sorunsuz ve sınırsız bir iletişim dünyasına davet ettiklerini vurgulayarak, her hafta farklı kampanyalarla 1 yılda 52 kampanyaya imza atıp genç nüfusun büyük bölümüne ulaşmayı amaçladıklarını dile getirdi.
“Woops” ile Türkiye’deki 15 milyonluk genç nüfusun ihtiyaçlarını karşılamak istediklerini anlatan Ertürk, şunları kaydetti:
“Dünya üzerindeki mobil tüketicilerin dağılımlarını ve oranlarını araştıran Our Mobile Planet’in çalışması, Türkiye’de, 2013 yılı içinde özellikle 18-24 yaş arasındaki mobil kullanıcıların artışını açıkça gösteriyor. Araştırmaya göre, genç mobil kullanıcıların sayısı bu yıl içinde tam iki katına çıktı. Teknolojinin en yakın takipçileri olan genç nesil, bizim odak hedef kitlemiz durumunda.”
Ertürk, markayı oluştururken, bütçelerinin büyük bir kısmını pazar araştırmalarına ayırdıklarını aktararak, yılda neredeyse 3 reklam filmi prodüksiyonuna harcanan miktar kadar, araştırmalara yatırım yaptıkları bilgisini verdi.