Mobil

Avea’ya müşteriyi odağa aldığı için ödül

Türkiye’nin en inovatif mobil operatörü Avea, yenilenen satış ve satış sonrası işlemler sistemi Opera’yı hayata geçirdiği Unicorn Projesi’yle telekom endüstrisinin en prestijli uluslararası ödüllerinden 2015 TM Forum Excellence Awards 2015’te “Müşteri Odaklılık” kategorisinde ödüle layık görüldü.

Avea, Unicorn projesiyle müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) ve sipariş sistemleri altyapısını yeni nesil uygulamalara taşıyan ilk operatör unvanını alırken, aynı zamanda bu sistemi dünyada uygulayan az sayıdaki operatörden de biri oldu. Avea, Unicorn satış ve sipariş yönetimi projesinin hayata geçirirken, süreç ve uygulama portföyü açısından da hizmet seviyesini dünya standartlarına taşımış oldu.

Projeyle satış sipariş sistemleri altyapısını uluslararası TM Forum standartlarına taşıdıklarını belirten Türk Telekom Grubu Teknoloji Genel Müdür Yardımcısı Dr. Coşkun Şahin, bu sayede Avea ürünlerinin tüm kanallardan daha hızlı satışının yapıldığını ifade etti. Müşteri ihtiyacına uygun ürün ve paketler sunarak rekabette avantaj elde ettiklerinin altını çizen Şahin, böyle bir ödülle de başarılarını taçlandırdıkları için ayrıca mutlu olduklarını söyledi.

Benzerleriyle kıyaslandığında kısa sürede tamamlanan projeyle merkezi ürün katalog yönetimi, tüm kanallardan sipariş girişi ve alınan siparişlerin en kısa sürede tamamlanarak ürün ve hizmetlerin müşterilerin kullanımına sunulması sağlanıyor.

Endüstri liderlerinden, uzmanlardan, analistlerden ve yatırımcılardan oluşan bağımsız bir jüri tarafından değerlendirilen Excellence Awards ödül başvuruları sonucunda Avea’nın yanı sıra BT, China Unicom, DGIT, Huawei, NetCracker ve Verizon da diğer kategorilerde ödül kazanan firmalar arasında yer aldı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir