Sosyal Medya

AVON’da ‘sosyal alışveriş’ dönemi

Dünyanın önde gelen güzellik şirketi AVON, doğrudan satışın tüm avantajlarını online alışveriş keyfiyle birleştiren yeni Sosyal Alışveriş Deneyimini kadınların beğenisine sunuyor. Yeni avon.com.tr ve cep telefonu veya tableti anında AVON Kataloğuna dönüştüren AVON Mobil Uygulama ile kadınların her türlü güzellik ürününe her an, her yerde ulaşmaları artık çok daha kolay. Yenilenen avon.com.tr sayesinde AVON Temsilcileri de kendilerine özel güzellik vitrinlerini yaratarak birer Online Güzellik Danışmanı oluyor.

Kadınların Kadınlar için Çalıştığı şirket olarak, her platformda kadınları güçlendirmek için çalışan AVON, onların dijital dünyadaki ihtiyaçlarına da yanıt vermek için yeni bir online AVON deneyimini başlatıyor. Artık herkes avon.com.tr’yi tıklayarak, güzellik ürünleri arasında gezinebilecek, istediği ürünlerin siparişini ister lokasyon bazlı arama yapıp kendisine en yakın AVON Temsilcisini bularak, isterse varolan Temsilcisinin bilgilerini girerek verebilecek. Bu yeni web sitesi tüketicilere, AVON ürünlerine kolay ve hızlı erişim, kapıya teslim gibi avantajların yanısıra yeni arkadaşlıklar, güzellik tavsiyeleri ve sevdiği ürünleri sevdikleriyle paylaşma keyfini de sunuyor.

avon1

Yeni avon.com.tr ile artık birer Online Güzellik Danışmanı olan AVON Temsilcileri ise, site üzerinde açtıkları kendilerine özel “güzellik vitrinleri” ile daha büyük kitlelere ulaşabiliyor. AVON Temsilcileri artık sadece kendi çevrelerine değil, internet üzerinden tüm kadınlara güzellik katabiliyor; daha önce ulaşamadıkları yepyeni kişilere 7/24 ulaşabiliyor. Diğer yandan Online Güzellik Danışmanları, kendilerinin veya müşterilerinin hoşuna gidecek ürünleri seçip, kendi Online Güzellik Vitrinlerini oluşturabiliyor; bu sayede kişiye özel fırsatlar, tavsiyeler ve güzellik fırsatları da sunabiliyorlar.

Konuyla ilgili gerçekleştirilen basın toplantısına Avon Türkiye Dijital Grup Müdürü Melis Öngün ve Avon Türkiye Genel Müdürü ve Doğu Avrupa Grup Başkan Yardımcısı Angela Cretu katıldı. Avon Türkiye Genel Müdürü ve Doğu Avrupa Grup Başkan Yardımcısı Angela Cretu; “Günümüzde kadınlar çok kanallı, kişiselleştirilmiş, iletişime dayalı ve eğlenceli bir alışveriş deneyimini tercih ediyorlar. Artık modern alışveriş deneyimi, hem hızlı hem de iletişime dayalı bir yapıya doğru ilerliyor. Türk kadınlarını en iyi anlayan güzellik markası olarak, bizim bu ihtiyacı görmemiz ve bu çağrıya ilk cevap verenlerden biri olmamız kaçınılmazdı. Bu yeni “Sosyal Alışveriş Deneyimi” konseptimizle, hem Müşterilerimize hem de Temsilcilerimize istedikleri zaman istedikleri yerden ulaşabilecekleri yeni, eğlenceli ve çekici bir “Avon Online Deneyimi” sunmaya başlıyoruz.” dedi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir