Başının çaresine bakan bilgisayar

Dünyanın ve Türkiye’nin önde gelen teknoloji markalarından HP’nin, 2007’den beri Türkiye’de satışını gerçekleştirdiği dizüstü bilgisayarlar kırılmıyor, çalınmıyor, üzerine çay – kahve dökülmüyor; dökülse de işiniz aksamıyor.
Satış sonrası destek anlamında Teknokask ile 2007’den beri süren anlaşma sayesinde bütün HP dizüstü bilgisayarlar kullanıcı hatalarına karşı sigorta teminatı altında tutuluyor.
HP, Teknokask ile 2007 yılında yaptığı kurumsal anlaşma sayesinde tüketicilere oldukça önemli bir sonrası satış sonrası hizmet sunuyor: kullanıcı hatalarına karşı teknolojik ürün sigortası.
Teknokask’ın Mapfre Genel Sigorta işbirliği ile sunduğu, içinde sigorta hizmetinin de yer aldığı hizmet paketi, elektronik cihazları kırılma, çalınma, sıvı teması, voltaj hataları gibi durumlara karşı koruyor. Tüketicilere sunulan satış sonrası desteğin öneminin farkında olan HP, 2007 yılından itibaren notebooklarını 1 yıllık sigorta hizmeti ile birlikte sunuyor.
Bu sayede sigortalanan bilgisayarların yetkili servislerce onarılmasını, onarılamayacaksa yenisinin verilmesini sağlıyor. Aynı bilgisayarın artık raflarda bulunmaması durumunda ise bir üst model kullanıcılara teslim ediliyor.
6 yıldır devam eden kurumsal anlaşmayla binlerce HP dizüstü bilgisayarın hizmet paketleri ile sunan Teknokask, bilgisayarlarda en çok sıvı temasına (çay-kahve v.s. dökülmesine) rastlandığını ve hırsızlığa maruz kalındığını ortaya koyuyor. HP de bu stratejik çözümü ile kullanıcıları mağdur bırakmıyor.