Beyza Sakallı, Microsoft Türkiye’nin yeni CMO’su oldu

Microsoft, Beyza Sakallı’nın Türkiye organizasyonunda Chief Marketing Officer (CMO) görevine atandığını duyurdu. Sakallı, yeni rolünde şirketin pazarlama stratejilerine liderlik edecek ve bulut teknolojileri, yapay zekâ, Copilot ürünleri ile güvenlik çözümlerinin benimsenmesine yönelik çalışmalara odaklanacak.
Beyza Sakallı, yaklaşık 12 yılı aşkın süredir Microsoft bünyesinde görev yapıyor. Kariyerine, şirketin global liderlik gelişim programı MACH (Microsoft Academy for College Hires) kapsamında başlayan Sakallı, Microsoft Türkiye’de farklı pazarlama alanlarında sorumluluklar üstlendi. Bu kapsamda Partner Channel Marketing, Azure ürün grubu pazarlaması ve açık kaynak topluluklarına yönelik Developer Audience Marketing gibi alanlarda önemli projelerde görev aldı.
Beyza Sakallı kimdir?
Microsoft’un Orta Doğu ve Afrika operasyonlarında da deneyim kazanan Sakallı, son olarak CEMA (Central Europe, Middle East and Africa) bölgesinde yürütülen yapay zekâ odaklı AI Tour programının bölge yönetimini üstlendi. Program kapsamında Güney Afrika’dan Yunanistan’a, Polonya’dan Birleşik Arap Emirlikleri’ne kadar 17 ülkede içerik planlaması, müşteri deneyimi tasarımı ve yürütme stratejilerine liderlik etti.
Koç Üniversitesi’nde İşletme ve Psikoloji alanlarında çift anadal programıyla lisans eğitimini tamamlayan Beyza Sakallı, teknoloji sektöründeki kariyerine Microsoft ile başlamıştı.
Video: OPPO A5 Pro | Taş gibi telefon
Yeni videolar için buradan abone olun!