EasyJet

Easyjet 9 milyon müşterisinin kişisel verilerini kaptırdı

Düşük maliyetli hava yolu şirketi EasyJet, bilgisayar korsanlarının ‘son derece sofistike bir şekilde’ yaklaşık 9 milyon müşterisinin e-posta adresi ve seyahat ayrıntılarını ele geçirdiğini duyurdu.

İngiltere merkezli hava yolu şirketi tarafından salı günü yapılan açıklamada, sisteme kayıtlı 2 bin 208 müşterisinin de kredi kartı bilgilerine ulaşıldığının tespit edildiği aktarıldı.

Firma, söz konusu korsanlıktan etkilenen tüm müşterilerle birkaç gün içinde iletişime geçileceğini duyurdu. EasyJet’ten yapılan açıklamada, kişisel bilgilerin kötüye kullanıldığına dair “hiçbir kanıt” bulunmadığı ifade edildi. Euronews’in haberine göre, EasyJet İcra Kurulu Başkanı Johan Lundgren, bilgileri çalınan müşterilerden özür diledi.

Lundgren, “Kazadan haberdar olduğumuzdan beri, çevrimiçi dolandırıcıların kişisel verilere ulaşma konusunda Covid-19 salgınını fırsat bildiğini daha açık bir şekilde gördük.” dedi.

Anker Soundcore Life Note kablosuz kulaklık kutusundan çıkıyor

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, teknolojiyle ilgili haber ve yorumlara yer veren bir haber portalıdır. 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal ağ hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir