Fujitsu, ISG araştırma raporunda lider olarak gösterildi

Fujitsu, önde gelen teknoloji araştırma ve danışmanlık firması Information Services Group (ISG) tarafından yayınlanan yeni ISG Sağlayıcısı Objektifi-İş Hizmetlerinin Geleceği ve Çözümleri 2021 Raporu’ndalider olarak seçildi.

Fujitsu’nun ISG raporundaki liderliği; Avustralya, Almanya, İskandinav Ülkeleri ve İngiltere için İşyeri Dönüşüm Stratejisi, Dış Kaynakla Yönetilen Dijital İşyeri Hizmetleri, Büyük Hesaplar; İşyeri Stratejisi Dönüşüm Hizmetleri; ve Yönetilen Çalışan Deneyimi Hizmetleri olmak üzere birçok kategoride onaylandı.

Fujitsu Global İş Yaşamı Değişimi Strateji Başkanı Andy Davis şöyle diyor: “Bu rapor ve ISG’nin Fujitsu’nun liderliğini onaylamasının zamanlaması çok manidar. Dünya çapında çoğu kuruluş ‘iş’ derken neyi ifade ettiklerini ve kuruluşlarına değer katmak için en iyi insan kaynaklarını nasıl cezbedip koruyabileceklerini yeniden değerlendirmeye başladılar. Teknolojiyi insan odaklı bir şekilde uygulayarak daha kapsayıcı ve sürdürülebilir iş gücü yaratabiliriz. ISG, Fujitsu’yu çalışan ve müşteri deneyimleriyle yönlendirilen bir dönüşüm arayan her kuruluş için lider iş ortağı olarak tanımlıyor.”

ISG’nin ortaya koyduğu metodolojinin önemli ve pratik bir yönü, “müşteri gereksinim kümelerini bilinen tedarikçilerin yetenekleriyle uyumlu hale getirmek için” müşteri aretipleri 1 ile eşleştirmektir. Sonuç olarak ISG, Fujitsu’yu iş dünyasının geleceği için iki kritik arketipte lider olarak tanımlıyor:

“İş Yeri Transformatörü”, ISG’nin Fujitsu’nun müşterilerine yönelik “uçtan uca bir süreçte toptan satış değişikliğine açık” olarak gördüğü anlamına geliyor. ISG, bu örnek arketip sınıfına giren müşterilerin “tek bir sürücüye odaklanmak yerine fiziksel işyeri, dijital işyeri ve fiziki işyerini kapsayan merkezi bir dönüşüm programına sahip olduklarını söylüyor. İşletmeyi rasyonalize etmeyi, yerel uzmanlarla iş gücünü küreselleştirmeyi, tedarik zincirlerinin esnek olmasını sağlamayı ve müşterilere son derece çevik çalışma yöntemleri sağlamayı hedefliyor.”

ISG, Fujitsu’yu güçlü olarak gösterdiği ikinci müşteri arketipi “Deneyim Muhafazakarları“. Bu tanım, “temel iş kıstaslarını iç ve dış müşterilere odaklayan” çalışanlara sahip kuruluşlar için geçerli. Burada, iş-yaşam dengesini olumlu yönde etkilemek ve esnek çalışma imkanı sağlamak üzere yeni teknolojilere ihtiyaç duyulurken iletişim ve işbirliğini de geliştirmektedir. ISG’nin raporu, bu modeli kullanan işletmelerin; “yerel iş modeli anlayışına sahip iş gücüyle küresel olarak nasıl hizmet verilebileceğini hayal etmeye açık” olduğunu belirtiyor.

ISG’ye göre liderler, hem ellerindeki portföyün çekiciliğini hem de rekabet gücünü gösterebiliyor. Hizmet sunucularının başarılı bir liderlik konumuna ulaşmak için inovasyon, güç, istikrar, ekosistem, iş modeli alanında vaka çalışmaları ile desteklenmiş ve kanıtlanmış yeterliliklere sahip olmasının yanı sıra güçlü bir strateji ve vizyona sahip olmaları gerekiyor.

TCL MOVETIME MT42 akıllı çocuk saati incelemesi