İnteraktif Pazarlama Zirvesi 19-20 Eylül’de İstanbul’da
Kendi alanında en büyük ve köklü organizasyon olan “İnteraktif Pazarlama Zirvesi” bu yıl yedinci kez düzenleniyor. “İnteraktif Ekonomi ile Büyüyen Türkiye” temasıyla dijital dünyadaki fırsatların konuşulacağı zirve 19-20 Eylül tarihleri arasında İstanbul Kongre Merkezi’nde düzenlenecek.
Türkiye’nin en büyük ve en köklü interaktif pazarlama zirvesi IPZ, bu sene TTNet ana sponsorluğunda 19-20 Eylül tarihleri arasında İstanbul Kongre Merkezi’nde düzenlenecek. Türkiye’nin gücünün interaktif ekonomi ile büyüyeceği inancından yola çıkan IPZ’de, iki gün boyunca internet mecrasının “ekonomik değer yaratan” tüm bileşenleri konuşulacak.
Bu sene kapılarını “İnteraktif Ekonomi ile Büyüyen Türkiye” temasıyla açacak olan zirve kapsamında, Türkiye’den ve dünyadan yüzlerce pazarlama profesyoneli İPZ platformunda buluşacak. Zirvede, interaktif yatırımlar, bu yatırımların geri dönüşü ve interaktif pazarlamanın ekonomiye doğrudan katkısı sayısal sonuçlarla iş dünyasının dikkatine sunulacak. İPZ’12’de; interaktif iş yapış biçiminin sadece pazarlama profesyonelleri tarafından değil, üst yönetim katmanları tarafından da konuşulan, tartışılan bir yaklaşım haline gelmesi gerektiği vurgulanacak.
Dünyanın en önemli dijital pazarlamacıları bu zirvede
İnteraktif ekonomi ve pazarlamaya dair ufuk açıcı oturumlara ev sahipliği yapacak olan IPZ’de, Türkiye’nin en önemli markalarının temsilcilerinin yanı sıra, yurtdışından da önemli konuşmacılar deneyimlerini paylaşacak. Dünyanın en tanınmış ajanslarından biri olan R/GA’de, İçerik Stratejisti olarak çalışan ve kendisi de sıkı bir Instagram’cı olan Kristen Jay Watts, SocialBakers’ın Kurucu Ortağı ve Genel Müdürü Lukas Maixner, şirketlerin Twitter ve Facebook üzerinden işlerini geliştirmeleri için bilimsel ve gerçek zamanlı veriler kullanarak hizmet veren SocialFlow’un Başkan Yardımcısı Gilad Lotan, Viacom Media Network Global Dijital Medya Yöneticisi Aaron Harmon interaktif dünyanın inceliklerini katılımcılarla paylaşacak.
Dijital dünyanın en başarılı reklamverenleri ödüllendirilecek
IPZ, her yıl olduğu gibi bu sene de GIA ödüllerinin de ev sahipliği yapacak. “Grand Interactive Awards” kapsamında bu sene dijital yaratıcılık da gözetilerek beş kategoride en başarılı reklamverenler ödüllendirilecek.
Interaktif pazarlama zirvesinin yaramaz çocuğu “İPZ Youth”da, bu sene de, gençlerin değişen medya tüketim alışkanlıkları açıklanacak. Gençlik pazarını araştırmalarla irdeleyen ikinci günde 400 seçilmiş genç de İPZ oturumlarından yararlanacak. Pek çok etkinliğin yer alacağı İPZ’12 Fuarı’nda katılımcıları farklı deneyimler bekliyor olacak.