Kazandıran sosyal platform: Sosyologger

Yepyeni bir platform olan Sosyologger, kullanıcıların sosyal medya üzerinde ne kadar etkin olduklarını ölçümleyen, bunu yaparken de kazandıran sistemiyle hayata geçti.

Sosyal medyanın gücü artık hepimizin bildiği ve göz ardı edemediği bir gerçek. Sosyal medyanın hayatın vazgeçilmez bir parçası haline gelmesi ile birlikte başka kavramlar ön plana çıkmaya başladı. ‘Etkileşim’ de bunların en önemlilerinden biri.

Sosyal medyada bir konu hakkında fikrinizi belirttiğinizde, bu çevrenizdekiler tarafından beğeniliyor, yorumlanıyor ve paylaşılıyor. Dolayısı ile etkileşimlerden oluşan bir zincir başlıyor. İşte Sosyologger yaratılan bu etkiyi ölçümlüyor ve gerçek kazanca dönüştüren yepyeni bir platform olarak karşımıza çıkıyor.

Ne kadar etkileşim, o kadar kazanç

Sosyologger, Facebook, Twitter, Foursquare, LinkedIn, Youtube ve Instagram hesaplarından herhangi biri ile kolayca üye olunabilen bir platform. Sistem, siz hesabınızla giriş yapar yapmaz sizin beğenileriniz, zevkleriniz ve ilgi alanlarınıza göre analiz yapıyor. Yapılan analizlerle birlikte size özel, cazip teklifler sunuluyor.

Bu teklifler sosyal medyada paylaşıldıkça ne kadar etkin olduğunuz, etrafınızdakileri ne kadar etkilediğiniz Sosyologger tarafından ölçülüyor. Sosyologger, sosyal medya üzerindeki etkileşim gücünüzü ölçerken bir yandan da kazanç sağlıyor. Bu kazanç kimi zaman bir deneyim, kimi zaman bir ürün ya da nakit para olabiliyor.

Sosyologger Nedir? from Sosyologger on Vimeo.

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, Melih Bayram Dede yönetiminde yayımlanan, teknolojiyle ilgili haber ve yorumlara yer veren bir haber portalıdır. 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal ağ hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir