Makyajlanmış Volvo XC90’ın Türkiye fiyatı cep yakıyor

Volvo Cars’ın SUV modeli XC90’ın Türkiye satış fiyatı açıklandı. Volvo XC90 B5 Mild Hybrid modeli 6 milyon 790 bin TL, Volvo XC90 T8 Plug-in Hybrid modeli ise 7 milyon 570 bin TL fiyattan satın alınabilecek. 7 koltuklu Volvo XC90 gelişmiş sürüş konforuyla tüm yolcular için yeterli geniş alan ve ergonomik konfor sunuyor. XC90 Plug-in Hybrid, WLTP test sonuçlarına göre tek şarjla 69 kilometreye kadar tamamen elektrikli menzil sunarak günlük seyahatlerde sıfır egzoz emisyonu sağlıyor. Hibrit motor sistemi, ihtiyaç duyulduğunda içten yanmalı motorla birleşerek 800 km’den fazla menzil sağlıyor.
XC90, güvenlik kafesi ve kapsamlı aktif güvenlik özellikleri ile donatıldı. Radar ve ön kameraları sayesinde karşı şeride girme durumunu algılayarak çarpışma riskini önlemek için sürücüyü güvenli bir şekilde kendi şeridine yönlendirebiliyor. Yoldan çıkma riskini azaltmaya yardımcı olan bu sistem, ayrıca diğer araçlarla, yayalarla ve bisikletlilerle çarpışmaları önlemek üzere frenleme ve yönlendirme özellikleri sunuyor. Yeni XC90’ın, oturma konforu ve standart olarak sunulan iyileştirilmiş süspansiyon sistemi ise her zamankinden daha iyi bir sürüş deneyimi sunuyor. Her bir amortisör, yol koşullarına mekanik olarak uyum sağlayarak hem konforu hem de dengeyi optimize ediyor.

Havalı süspansiyon seçeneği ise sürücünün tercihine göre otomobilin yerden 20 mm alçalmasını veya 40 mm yükselmesini sağlıyor. Bu özellik; otomobile daha rahat giriş-çıkış, yüksek hızda aerodinamik sürüş ve engebeli arazide ilave sürüş yüksekliği gibi avantajlar sunuyor. Otomobilin belirli bölümlerine eklenen ekstra yalıtım ise rüzgâr ve yol gürültüsünün hissedilmesini büyük ölçüde azaltıyor. Yeni XC90’ın dış tasarımında daha modern ve cesur çizgiler öne çıkarken, iç mekânda kullanıcı dostu bir deneyim sunan 11,2 inç yüksek çözünürlüklü bilgi-eğlence ekranı dikkat çekiyor.
Piksel yoğunluğu %21 artırılarak daha net ve keskin görüntü kalitesi sağlanan XC90’ın ekranının en büyük yeniliği içerisinde yapıldı. Artık haritalar, medya ve telefon gibi en sık kullanılan uygulamalar ve kontroller ana ekranda yer alıyor. Bu sayede sürücüler, en çok kullandıkları özelliklere daha az dokunuşla ulaşabiliyor. Navigasyon kullanırken müzik değiştirmek isteyen sürücüler Google Maps’ten çıkmak zorunda kalmadan medya kontrolleri ekranda hazır bir şekilde yapabiliyor. Bu yeni ekran düzeni, uzaktan güncellemelerle sürekli geliştirilmeye devam ediyor ve sürücülere daha zengin bir dijital deneyim sunuyor.