Migros, 1500 hattını Vodafone’a taşıdı

Migros, Vodafone İş Ortağım programıyla 1500 sabit telefon hattını Vodafone’a taşıdı. Vodafone Türkiye’den yapılan yazılı açıklamaya göre Migros bu işbirliğiyle aylık sabit telekom giderlerinde %70 tasarruf sağladı.
İşbirliği ile santral işletim maliyetlerini önemli ölçüde azaltan ve sabit telefon bakım maliyetini tamamıyla ortadan kaldıran şirket, Migros Çağrı Merkezi için de 0850’li numara ataması yapılarak, mağazaların çağrı merkezini aramalarını ücretsiz gerçekleştirmeye başladı.
Vodafone Türkiye Kurumsal İş Birimi’nden sorumlu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, Kasım 2011’de Koç.net’in satın alınması ve Aralık 2011 itibariyle Vodafone.Net adıyla faaliyet göstermesi ile birlikte, sabit telefon ve internet hizmeti sağlayan gücüyle kurumsal müşteri segmentinde yeni bir sayfa açtıklarını ifade etti.