Protel, Otel Restoran ve Café Otomasyonu

Restoran, cafe ve otel işletmeleri için ürettiği yazılımlarla benzersiz bir yönetim sunan Protel, 33’ü yılı aşkın deneyimiyle müşterilerine en iyi hizmeti vermeye devam ediyor. Operasyonel süreçleri ve hizmet kalitelerini iyileştiren, iş yükünü ve maliyetleri azaltan çözümleri ise, işletmelerin ihtiyaçlarına uygun olarak geliştirilmiştir. 7/24 teknik destek sağlayan ekibi sayesinde, müşteriler olası bir problemi kısa bir sürede çözüme kavuşturarak operasyonlarının aksamasını önleyebilirler.
Protel ile Otel Otomasyonu
Online rezervasyon almak ve bu rezervasyonları kusursuz bir şekilde yönetmek konaklama işletmelerinin en temel ihtiyaçlarından biridir. Kendi otel web siteleri üzerinden rezervasyon alabilmeleri hem OTA’lara olan bağımlılıklarını hem de maliyetlerini azaltır. Online seyahat kanallarında oda satışı gerçekleştirmek ve bu kanalları verimli bir şekilde yönetmek de kolaydır. Ön büro işlemleri pratikleşir. Otel işletmeleri, işleyişleri hakkında detaylı raporlar alabilirler. Veri yönetimi çözümü sayesinde, misafir verileri toplanır ve hem hizmetlerin iyileştirilmesinde hem de kişiselleştirilmiş müşteri kampanyalarında kullanılabilir. Gelir yönetimi modülü ile odaların daha kârlı olarak satışa sunulması ve gelir yönetimi yapılması sağlanır. Protel’in oda içi teknoloji çözümleri ile müşteri deneyimi iyileştirilir.
Protel ile Restoran & Café Otomasyonu
Esnek ve çok yönlü restoran yazılımları ile her ölçekten işletmenin ihtiyaçları karşılanır. Restoranların tüm operasyonel süreçleri kolaylaşır ve hata oranı minimuma indirilir. POS sistemine entegre QR menü ile siparişler temassız olarak alınır ve sipariş süreci pratikleşir. Servis personeli ve mutfak personeli arasındaki iletişimi kolaylaştıran bir sisteme sahiptir. Sadık müşteriler elde edebilmek için müşteri satın alma alışkanlıkları incelenerek onlara uygun kampanyalar düzenlenebilir. Restoran&Café işletmeleri, detaylı raporlar sayesinde mevcut durumlarını görebilir ve geleceğe yönelik kararlarını şekillendirebilirler.