Samsung’a TCXA 2025’ten 3 altın ödül

Samsung Electronics Türkiye, Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri (TCXA) 2025 kapsamında üç ayrı kategoride Altın Ödül kazandı. Şirket; “Müşteri Görüşü ve Geri Bildiriminin En İyi Kullanımı”, “En İyi Ürün veya Hizmet Geliştirme” ve “En İyi İletişim Merkezi” alanlarında birinci seçildi.
Samsung, müşteri deneyimini geliştirmeye yönelik yürüttüğü projelerle TCXA 2025’te öne çıktı. “Müşteri Görüşü ve Geri Bildiriminin En İyi Kullanımı” kategorisinde kazandığı ödül, farklı kanallardan toplanan geri bildirimlerin analiz edilerek hizmet süreçlerine entegre edilmesiyle elde edildi. Bu sayede hem müşteri memnuniyeti hem de operasyonel verimlilikte artış sağlandığı belirtildi.
“En İyi Ürün veya Hizmet Geliştirme” kategorisinde alınan Altın Ödül, kullanıcı dostu ve yönlendirmelerle desteklenen yeni bir sistemin geliştirilmesiyle kazanıldı. Bu yapının, çalışan performansını artırırken müşterilere sunulan hizmetin kalitesini de iyileştirdiği vurgulandı.
“En İyi İletişim Merkezi” kategorisindeki başarı ise voicebot, chatbot, yapay zekâ destekli ürün tarama ve uzaktan erişim gibi teknolojilerin bir araya getirildiği çok kanallı bir hizmet modeliyle elde edildi.
Samsung Electronics Türkiye Servis ve Müşteri Hizmetleri Kıdemli Direktörü Erbil Topgül, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, müşteri deneyimini geliştirmeye yönelik çalışmaların sürdüğünü ve tüm hizmet kanallarında memnuniyeti artırmayı hedeflediklerini belirtti. Topgül, “Müşterilerimizden gelen geri bildirimleri dikkatle değerlendiriyor, verileri analiz ederek kişiselleştirilmiş hizmetler sunuyoruz. Üç ayrı kategoride ödüllendirilmek, bu alandaki vizyonumuzun bir göstergesi” ifadelerini kullandı.