Sosyal Medya
-
Markalar dijital veri analizini yaptırmalı ve ölçmeli
Dijital pazarlama bütçeleri her geçen gün artarken, pazarlamanın yarattığı etkinin ölçülmesi ve analizi de bir o kadar önemli hale geliyor.…
Devamını Oku » -
Sosyal Medyada SMMOZ İle Fark Yaratan Hizmetler
Dijital çağları yaşadığımız günümüzde popüler artık eskiye daha hızlı ulaşılabiliyor. Bunun altındaki en büyük etmen de kuşkusuz sosyal medya mecralarıdır.…
Devamını Oku » -
Influencer’lar tüketicinin satın alma davranışında ne kadar etkili?
Sosyal medya marketing’in yıldızları Influencer’lar tüketim alışkanlıklarına yön verirken, onlarla profesyonel şekilde çalışan markalar kazançlı çıkıyor. Her 4 tüketiciden 1’i…
Devamını Oku » -
İçerik pazarlama ve SEO ile itibar, müşteri ve ciro artıyor
İçerik yönetimini başarılı şekilde yapan şirketler SEO uyumu sayesinde Google aramalarında en üst sıralarda yer alıyor. Blog içerikleriyle de hem…
Devamını Oku » -
Spotify Storylines Gaye Su Akyol ile ilk kez Türkiye’de
Spotify’ın sanatçılar ve hayranları arasındaki bağı her zamankinden daha fazla güçlendiren özelliği Storylines, Türkiye’deki müzikseverlerle buluşuyor. Spotify Storylines, ilk kez,…
Devamını Oku » -
Twitter’ın iki faktörlü kimlik doğrulaması tekliyor
Wired’a göre, bazı kullanıcılar SMS üzerinden iki faktörlü kimlik doğrulama kodları oluşturmaya çalıştıklarında sorun yaşıyorlar. Metinler gelmiyor ya da saatlerce…
Devamını Oku » -
Influencer ve video marketing turizmcilerin yüzünü güldürüyor
Avrupa, gaz krizi nedeniyle kışı nasıl geçireceğini düşünürken, Türkiye turizm sektörü “ölü sezonu” canlıya dönüştürmek yeni pazarlama taktikleri arıyor. Bu…
Devamını Oku »