Turkcell Akıllı Fatura nedir? Ne işe yarar?

Turkcell, Müşteri Deneyimi Haftası kapsamında paylaştığı vizyonuyla yıl boyunca milyonlarca kullanıcısının hayatını kolaylaştırmayı sürdürüyor. Şirketin sunduğu ücretsiz Akıllı Fatura hizmeti, 13 milyon müşterisinin fatura aşım endişesini ortadan kaldırarak müşteri memnuniyetini artırmayı hedefliyor. Ayrıca Turkcell, müşterilerinden aldığı geri bildirimlerle hayata geçirdiği Tumbara uygulaması ile ek avantajlar sunuyor; gençlere özel fırsatlar ve hafta sonu hediyeleriyle her ay milyonlarca Turkcell’liye fayda sağlıyor.

Akıllı Fatura ile fatura aşımı korkusu sona eriyor

Turkcell’in ücretsiz sunduğu Akıllı Fatura hizmeti, kullanıcıların fatura aşım endişesini ortadan kaldırıyor. Bu hizmet sayesinde, kullanıcılar paket limitlerini daha rahat yönetebiliyor ve ek maliyetlerden korunuyor. Turkcell ayrıca Tumbara ekosistemi ile müşterilerin aylık paketlerinden artan internet, dakika ve SMS’leri puana dönüştürerek yeniden kazanca çevirmelerini sağlıyor. Tumbara, kısa sürede 5,1 milyon katılıma ulaşarak 4 milyon adet hediye kazandırdı.

Türkiye’de bir ilk: Esnek Devir ve Omnichannel Platform

Turkcell, müşteri deneyimini iyileştirmek amacıyla Esnek Devir uygulamasını başlattı. Bu sayede hat devrinde müşterilerin aynı yerde bulunma zorunluluğu ortadan kalktı. Ayrıca Turkcell mühendisleri tarafından geliştirilen Omnichannel Platformu, mağaza ve çağrı merkezi süreçlerini entegre biçimde yöneterek hızlı ve standart hizmet sunulmasını sağlıyor.

Müşteri odaklı vizyon

Müşteri Deneyimi Haftası kapsamında açıklamalarda bulunan Pazarlama ve Dijital Servislerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Murat Akgüç, “Turkcell olarak kurulduğumuz günden bu yana Türkiye’de teknolojinin öncüsü olmayı ve müşterilerimizin hayatını kolaylaştıran çözümler geliştirmeyi önceliğimiz gördük. Hayata geçirdiğimiz uygulamaların kullanıcılarımız tarafından beğenilmesi bizi motive ediyor” dedi.

Salla Kazan ve GNÇ Çatlat ile milyonlarca hediye

Turkcell’in sevilen kampanyalarından Salla Kazan, her hafta 40 milyondan fazla hediye dağıtarak müşterilere seçim imkânı sunuyor. Gençlere yönelik GNÇ Çatlat kampanyası ile 120 milyon GB internet paketinin yanı sıra 1 milyondan fazla sinema ve yemek kampanyasından yararlanıldı. Platinum müşterileri ise akaryakıttan seyahate, kahveden alışverişe kadar binlerce liralık hediye ve indirimden milyonlarca kez faydalandı.

Ulusal ve uluslararası ödüllerle tescillenmiş müşteri memnuniyeti

Turkcell, müşteri deneyimi alanındaki başarılarıyla 2025’te birçok ödül kazandı. 7. CX Awards Turkey’de ‘Çalışan Deneyimi’ kategorisinde birinci olurken, ‘Yapay Zekâ Kullanımı Özel Ödülü’ne de layık görüldü. Ayrıca İngiltere merkezli Customer Experience Awards Türkiye (TCXA’25) kapsamında “Best Use of AI” ve “Best Use of Technology” kategorilerinde ödüller aldı.