oyun

En yenilikçi siber güvenlik çözümleri sağlayıcısı seçildi

Global Brands Magazine tarafından Global Brand Awards’da ‘2020 Yılı Global En Yenilikçi Siber Güvenlik Çözümleri Sağlayıcısı’ ödülünü Kaspersky kazandı. Ödül jürisi, Kaspersky’i yeniliğe, gelişmiş tehdit istihbaratına, kaliteye, markalaşma etkinliklerine, müşteri hizmetlerine ve küresel performansa olan olağanüstü bağlılığı nedeniyle ödüle layık gördü.

Siber güvenlik şirketi Kaspersky, çeşitli göstergeleri ve başarıları temel alan kapsamlı bir değerlendirmenin ardından Teknoloji Ödülleri kategorisinde ödüle layık görüldü. Kriterler arasında genel performans, küresel pazardaki mevcudiyet, tehdit istihbarat hizmetleri, siber güvenlik eğitimi, olay müdahalesi, güvenlik değerlendirmesi ve çok daha fazlası yer alıyor.

Kaspersky Küresel Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Andrew Winton, “Global Brand Awards’ın bu ödülünü almaktan çok memnuniyet ve gurur duyuyoruz. Bu ödül Kaspersky markasının ve hizmetlerinin küresel pazardaki en iyiler arasında olduğunu gösteriyor. Tüm müşterilerimizin bize güvenmesini ve böylece dijital teknolojilerinin tam potansiyelini en üst düzeye çıkarmasını sağlamak için küresel markamızın, ürünlerimizin ve çözümlerimizin geliştirilmesi için sürekli olarak büyük çaba sarf ediyoruz” dedi.

Global Brand Awards, merkezi Birleşik Krallık’ta bulunan Global Brands Magazine (GBM) tarafından düzenlenen yıllık bir ödül programı. GBM her yıl endüstri liderleri arasında öne çıkan, olağanüstü hizmet ve benzersiz vizyon sergileyen şirketler için bir dizi ödül düzenliyor. Bu yıl ödül programı sekizinci kez gerçekleştirildi.

Global Brands Magazine Marka Lideri Jay Reddy, “Kaspersky’i ‘2020 Yılı Global En Yenilikçi Siber Güvenlik Çözümleri Sağlayıcısı’ olarak bu prestijli ödülle buluşturmaktan gurur duyuyoruz. Bu ödül, şirketin zamanının ötesinde mükemmelliğe ulaşma yolunda ilerlemesini simgeliyor. Global Brands Magazine tarafından Kaspersky’e verilen ödül, şirketin müşterilerine etkili siber güvenlik çözümleri sağlama vizyonunun doğrudan bir yansımasıdır” ifadelerini kullandı.

Kaspersky, teknoloji odaklı bir şirket olarak güçlü inovasyon eşliğinde etkili, kullanılabilir ve erişilebilir koruma sunmaya her zaman devam ediyor ve bu amaçla Ar-Ge’ye büyük yatırımlar yapıyor. Kaspersky çalışanlarının üçte birinden fazlası Ar-Ge uzmanlarından oluşuyor ve bunlar sürekli olarak yeni inovasyonların arayışı içinde. Ayrıca Kaspersky İnovasyon Merkezi’nin bir girişimi olan Açık İnovasyon Programı, girişimlerin ve ittifak ortaklarının birbiriyle etkileşimini teşvik ediyor. Kaspersky, 400 milyon kullanıcısının her birini ve 250.000’den fazla kurumsal müşterisini dijital olarak güvende tutan dünya lideri ürün ve çözümler geliştiriyor.

Kablosuz oyuncu faresi | Logitech G502 Lightspeed incelemesi

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, teknolojiyle ilgili haber ve yorumlara yer veren bir haber portalıdır. 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal ağ hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir