Gündem

Gelir İdaresi Başkanlığı CCR’yi seçti

Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı ile çağrı merkezinin inovatif ve dinamik şirketi CCR, sonuç odaklı bir işbirliği gerçekleştirdi. Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı, Interactive Intelligence’ın (ININ) iş ortağı olan CCR ile yaptığı işbirliği sonrasında verimliliğini önemli ölçüde artırdı.

Çağrı merkezleri, rekabetin yoğun olarak yaşandığı günümüzde hedeflerine yenilikçi teknolojiler ile ulaşmak için yatırım yapıyorlar. Çağrı merkezi sektörünün inovatif ve dinamik şirketi CCR ile çalışma kararı alan Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı, verimlilik odaklı bir işbirliği gerçekleştirerek bu yatırım örneklerinden birini verdi. Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı, sektörde aktif bir şekilde kullanılan ve kabul gören olan ININ (Interactive Intelligence) ürününe yatırım yapma kararı aldı.

“Sağladığımız çözümler, iş ortaklarımızı rekabette avantajlı kılıyor”

Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı ile çalışmaktan dolayı mutlu olduklarını söyleyen CCR CEO’su Türker Erkin ise gerçekleştirilen işbirliği hakkında şu açıklamada bulundu: “Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı bünyesinde bulunan çağrı merkezi için; santral, IVR, CTI, ses kayıt, süpervizör ve performans ölçümleri bileşenlerini sunduk. Müşterilerinin ihtiyaçlarını uçtan uca karşılayabilme yeteneğine sahip, çözüm odaklı ve dinamik bir şirket olarak, iş ortağımıza gerekli tüm desteği sunduk ve müşteri memnuniyeti en iyi şekilde karşıladık. ININ tarafından sağlanan yazılımlar ise tüm süreçte entegrasyon avantajı sağladı.”

CCR, fiyat-performans ve sağladığı verimlilik ile öne çıkıyor

İş ortaklarının CCR’ı tercih etmelerindeki en önemli faktörün fiyat-performans ve verimlilik dengesinde öne çıkması olduğunu söyleyen Erkin, “CCR, Türkiye’deki tek Interactive Intelligence Elite Partner’ı. Deneyimli kadromuz ile ürünün 4.0 versiyonunun başarılı bir şekilde uygulayabiliyoruz. Bu alanda önemli referanslara sahibiz. Sağladığımız performansla, kurumsal müşterilerimizden olumlu geri dönüşler alıyoruz. Çözümün kendi dinamiği ile kazandırdığı verimlilik ve süreklilik etkisini de göz önüne aldığımızda, iş ortaklarımıza önemli rekabet avantajı sağlayabildiğimizi söyleyebilirim.” dedi.

Müşteri talepleri ile birebir örtüşen, esnek ve sonuç odaklı süreçler

Ürünün tümleşik bir altyapıda çalışmasının teknik ve operasyon ekiplerine hız ve kolaylık kazandırdığına dikkat çeken Erkin, konuşmasını şöyle sürdürdü: “Çağrı merkezi hizmeti veren kurumların ihtiyaç ve beklentilerini çok iyi biliyoruz. Deneyimli ekibimiz, güçlü teknolojik altyapımız, esnek süreç yönetimimiz ile sektörümüze ve müşterilerimize en iyi değeri sunabiliyoruz. Kalite anlayışımızı teknolojinin sunduğu olanaklarla birleştirerek iş ortaklarımız için terzi usulü projeler gerçekleştirebiliyoruz. Ayrıca alanında uzman personelimiz sayesinde kaliteli hizmeti her zaman merkezde tutuyoruz. Devreye aldığımız tüm projelerde kesintisiz bir destek ortamı sunabiliyoruz. Kurumların talepleri ile birebir örtüşen, esnek ve sonuç odaklı hizmet sunma prensibimizle hizmet vermeye, iş ortaklarımıza elde ettiğimiz deneyimleri ve uzmanlıkları aktarmaya devam edeceğiz.”

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir