Genart by Aleph, Spotify’ın reklâm satış ortağı

Genart by Aleph, müzik ve podcast alanında dünyanın önde gelen sesli yayın platformlarından Spotify’ın Türkiye’deki tek yetkili reklam satış ortağı oldu. Aleph’in küresel satış ağı kapsamında yapılan bu yeni anlaşma, Spotify’ın reklam çözümlerini Türkiye pazarında daha geniş kapsamlı sunmayı hedefliyor. Aleph, Spotify ile olan iş birliğine ilk olarak 2013 yılında dört ülkede başlamıştı. Yeni anlaşmayla birlikte bu ortaklık 80’den fazla pazara genişletildi. Genart by Aleph, Türkiye’deki reklamverenler için Spotify Ads Manager aracılığıyla sesli ve görüntülü reklam çözümleri sunacak.

Spotify, reklam teknolojisini geliştirerek reklamverenlerin platformda daha kolay kampanya oluşturmasını, hedefleme yapmasını ve sonuçları ölçmesini mümkün hale getiriyor. Self-servis reklam yönetim aracı Spotify Ads Manager üzerinden erişilebilen bu özellikler, reklamların etkisini artırmayı amaçlıyor. Yeni özellikler arasında uygulama yüklemeleri ve web sitesi trafiği gibi sonuç odaklı hedefleme seçenekleri de bulunuyor.

Genart by Aleph’in reklamverenlere sunduğu avantajlar arasında esnek bütçelendirme, özelleştirilebilir hedefleme ve yeni reklam formatlarına erişim yer alıyor. Spotify’ın yakın zamanda tanıttığı Canvas ve Opt-in Video gibi yeni reklam formatları da Türkiye’deki kullanıcılarla daha etkileşimli içerikler sunmayı mümkün kılacak. Yetkililer, bu iş birliğinin hem reklamverenlere hem de Spotify kullanıcı deneyimine katkı sağlamasını bekliyor. Genart by Aleph ve Spotify temsilcileri, ortaklığın dijital reklamcılık alanında daha etkili çözümler sunacağı görüşünde birleşiyor.

Video: Razer Viper V3 Pro Gaming Mouse

Yeni videolar için buradan abone olun!