Groupon’dan iş ortaklarına yeni Tedarik Merkezi
İşletmeler şimdi, Groupon deneyimlerinin performansını gerçek zamanlı olarak yönetmelerine yardımcı olacak online kontrol panelini kullanabiliyorlar.
Groupon, Tedarik Merkezi’nin şimdi Türkiye’de de hazır olduğunu duyurdu. Tedarik Merkezi, işletmelere, gerçek zamanlı olarak Groupon ile olan işbirliğinde yatırımlarının geri dönüşünü (ROI) izlemelerine yardımcı olacak analizi sağlıyor. Buna, sunulan kampanyaların performansının izlenmesi, müşteri kazanımı, geri bildirimleri ve ödemelerin izlenmesi de dahil.
Dükkan Burger yetkilileri, Tedarik Merkezi ile ilgili olarak şunları söyledi: “Biz Dükkan Burger olarak Groupon’un Tedarik Merkezi’ni denedik ve kullanım kolaylığı ve hızıyla çok yeterli bulduk. Groupon’un biz iş ortaklarına sunduğu Tedarik Merkezi’ni kullanarak 10 bin satış yaptığımız iş birliğimiz boyunca; kupon kodu girişi, istatistik takibi gibi alanlarda sistemin güncel işleyişi sayesinde müşterilerimize en iyi hizmeti sunduk.”
Groupon Türkiye Genel Müdürü Onur Aydın, “Groupon, yerel ticaret için bir platform olmasıyla birlikte iş yerlerini gerçekten göz önüne alarak adımlar atıyor. Türkiye’de ticaret yapanlar, bize sürekli olarak kendi Groupon kampanyaları hakkında daha fazla bilgi istediklerini söylüyorlardı. Biz de şu anda, kampanya süreçleri hakkında onlara daha fazla bilgi sağladığımız için heyecan duyuyoruz.” dedi.
Online kontrol panelinin öne çıkan noktası müşterilerden geri bildirim alınması. Groupon son dönemde, kupon kullanımından hemen sonra Groupon deneyimleri hakkında tüketicilerin görüşlerini almaya başladı. Tedarik Merkezi ile, Groupon’larını yakın zamanda kullanan müşterilerin yorumları ve önerileri gerçek zamanlı olarak güncelleniyor. Bu aynı zamanda iş yerlerinin müşterilere nasıl hizmet verdikleri, tekrarlanan iş potansiyeli ve artan tüketici harcamaları hakkında nasıl düşüneceklerini anlamalarına da yardım ediyor.