İç Mekan LED Ekranlar ile Mağaza İçinde Etkili Müşteri Deneyimi Yaratma Yöntemleri

Mağazalar arasında inanılmaz bir rekabet ortamı oluşmuş durumda. Artık en ufak ayrıntılara dâhi dikkat ediliyor ve bu ayrıntılar ile müşterilere daha iyi bir hizmet verilmesi amaçlanıyor. Bu aşamada iç mekan led ekran teknolojisi çok önemli bir rol oynamakta. LED ekranlar ile donatılan mağazalar müşterilerine daha iyi bir alışveriş deneyimi sunarak rakiplerinin bir adım önünde olmayı başarıyor.

Mağaza Yapısı Hakkındaki Bilgileri Müşterilere Aktarın!

Mağazalarda kullanılan LED ekranların birçok farklı katkısı bulunmakta. Bunun ilk katkısı mağazanın mimari oturumu hakkında insanların bu ekranlar üzerinden bilgilendiriliyor olması. Mağazaya giren kişiler deneme kabinlerinin ya da kasanın hangi alanda olduğunu bilmiyor. Böyle bir durumda çalışanlara sormak yerine LED ekranlarda bu bilgileri görmek mağazaya dair oluşan fikirlerin büyük bir kısmını olumluya çevirmekte.

Deneme kabinlerinde ya da kasalarda belirlenen kurallar da bu ekranlardan insanlara aktarılabiliyor. Böylece insanlar mağazanın bu önemli alanlarını kullanmadan önce kurallara dair bilgi sahibi olup düzeni bozmadan bu alanları kullanıyor. Kısa süre içerisinde daha fazla insan deneme odalarını ve kasaları kullandığı için başarılı bir alışveriş deneyimi yaşamış bir şekilde mağazalardan ayrılıyor.

Tüm Kampanyalar Tek Bir Ekrandan Aktarılıyor!

İnsanların mağazanın içerisine girmiş olması kesinlikle bir ürün satın alacağı anlamı taşımamakta. Her zaman insanlar mağaza içerisindeki ürünlere göz gezdirdikten sonra çıkıp farklı mağazaları gezebilirler. İnsanların alışveriş yapmasını sağlamak için kampanyaların düzenlenmesi ve bu kampanyaların başarılı bir şekilde insanlara aktarılması gerekli. Bu aşamada da LED ekranlar muhteşem bir etki yaratabiliyor.

Normal şartlarda mağazalarda düzenlenen tüm kampanyaların insanlara aktarılması için farklı afişlerin hazırlanması gerekli. Bu afişler mağazanın farklı alanlarına asılıyor ve insanları bu afişleri görmesi isteniyor. Ancak son dönemde mağazaların iç mekan led ekran teklif almak için üreticiler ile görüşmesinin ardından bu işler LED ekranlar üzerinden yapılmaya başlandı. Tüm kampanyalar etkileyici görseller ile LED ekranlardan insanlara aktarılıyor. Ziyaretçiler de tüm kampanyaları bir arada görerek alışverişlerini ona göre şekillendiriyor.

Mağazanın Bölümlerini LED Ekranlar ile Ortaya Çıkarın!

Mağazalar hiçbir zaman tek bir ürünün satışının yapıldığı alanlar olmuyor. Tür olarak aynı ürünler satılıyor olsa da çeşitlilikte farklı ürünler ortaya çıkıyor. Bu farklılığın insanlara aktarımında da LED ekranlar görev almakta.

Buna örnek vermek için ayakkabı satışı yapan bir mağazayı ele alalım. Mağazanın içerisinde yalnızca ayakkabılar satılıyor. Ancak bu ayakkabıların kendi içerisinde türleri var. Spor ayakkabılar, günlük kullanıma uygun ayakkabılar ya da çizmeler gibi birçok farklı çeşitten bahsetmek mümkün. Bunların insanlara gösterilmesinde LED ekranlar kullanılmakta.

İşletmeler led ekran teklif alma süreci sonrasında mağaza duvarlarını LED ekranlar ile kaplıyor. Sonrasında bu LED ekranlardan da ürün görselleri ile insanların dikkati bu alana çekiliyor. Mağazanın bir duvarındaki LED ekranda çizme görselleri kullanılarak bu ürünlerin LED ekranın hemen önünde yer alan stantta satıldığı belirtiliyor. Böylece müşteriler aradıkları ürünleri bulmak için LED ekranları takip edebiliyorlar. Kasalarda da çeşitli yönlendirmeler yapılarak daha kısa sürede ödeme işlemlerinin tamamlanması sağlanıyor.