Ramazan gecelerinin eğlencesi Angry Birds
Turkcell, gerçekleştirdiği “Canım Türkiyem Ramazan Şenlikleri”yle, Ramazan çoşkusunu Anadolu’da 6 ile taşıdı. İftar vakti başlayıp gece yarısına kadar süren etkinliklere 65 bin kişi katıldı. Şehir merkezlerinde kurulan Turkcell Ramazan Şenlik Alanları’nı ziyaret eden konuklar çeşitli ikramlardan eğlenceli oyunlara, Karagöz-Hacivat’tan fasıl dinletisine sayısız sürprizle karşılaştı. Oyunlarda 27 bin kişi çeşitli ödüller kazandı.
Türkiye’nin lider teknoloji ve iletişim şirketi Turkcell’in Ramazan ayı boyunca gerçekleştirdiği “Canım Türkiyem Ramazan Şenlikleri” büyük ilgi çekti. Samsun, Kayseri, Şanlıurfa, Konya, Afyon ve Manisa’da olmak üzere 6 ilin merkezinde kurulan Turkcell Ramazan Şenlik Alanlarını, toplam 65 bin kişi ziyaret etti.
Etkinliğin gerçekleştirileceği günlerde sokaklarda şenlik havası estiren Turkcell ekibi, gün boyunca ramazan davulu eşliğinde ve geleneksel manilerle herkesi Turkcell Ramazan Şenlik Alanı’ndaki eğlenceye davet etti. İftar sonrası “Turkcell Ramazan Şenlik Alanı”nı ziyaret edenler keyifli sürprizlerle karşılaştılar.
İftar sonrası Angry Birds’le şenlendi
Balon patlatma, halka geçirme, çarkıfelek ve panayır oyunu gibi geleneksel oyunlarla şenlenen Turkcell Ramazan Şenlik Alanı’nda özellikle LED ekranda gerçekleştirilen Angry Birds gibi teknolojik oyunlar büyük ilgi gördü. Gelen konukların tümüne bütün gece ücretsiz çay, şerbet ve kağıt helva ikramı yapıldı. 27 bin kişinin oyunlar oynayarak ödül kazandığı alanda 15 bin bardak şerbet, 7500 adet kağıt helva, 7500 bardak çay ikram edildi.
Şenlikler için 53 görevli, 5400 kilometre yol kat etti
Turkcell Ramazan Şenlik Alanı’ndaki etkinlikler sadece oyunlarla da sınırlı değildi. Ramazan’ın vazgeçilmez gösterisi, gölge oyunu Karagöz- Hacivat’ın da yer aldığı alanlarda tam bir şenlik havası hakim oldu. Geleneksel kıyafetlerle fotoğraf çektirilebilen greenbox’lardan fasıl dinletilerine, semazen gösterilerinden halk oyunlarına kadar daha birçok farklı aktivite sunuldu. Etkinliğe katılanlar ayrıca Turkcell’in avantajlı ürün, servis ve kampanyalarıyla ilgili bilgi alma fırsatı da buldular. Şenlikleri 6 ilde gerçekleştirmek için 53 kişilik bir ekip gece gündüz çalıştı ve 5400 kilometre yol kat etti.