TTNET’ten hattı kapanan abonelere kolaylık

TTNET, internet borcunu ödemediği için hattı kapanan abonelere kolaylık sağlama amacıyla, bundan sonra  “Hizmet Kapama Bedeli”nin hat açtırma başvurusu sırasında tahsil edilmesi yerine bir sonraki faturaya yansıtılması uygulamasına gitti.

1 Mayıs’tan geçerli olmak üzere, ödenmemiş faturalardan dolayı hattı kapanan aboneler, 19 TL’lik ‘Hizmet Kapama Bedeli’ni hemen ödemek zorunda değil.

Konuyla ilgili TTNET’ten aboneler gönderilen mesajda şu ifadelere yer verildi:

Son ödeme tarihi geçmiş fatura borcundan dolayı hattı kapatılan abonelerimizin, ödeme yapmalarını takiben hattın tekrar hizmete açılması sonrası yansıtılan “Hizmet Açma Bedeli” kaldırılarak; 01 Mayıs 2013 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere “Hizmet Kapama Bedeli” devreye alınmıştır. Hizmet Kapama Bedeli, son ödeme tarihi geçmiş 2 adet fatura borcu oluşması durumunda hattın kapatılarak erişimin kısıtlanması sonrasında takip eden ay faturanıza yansıtılacak bedeldir. 01 Mayıs 2013’ten itibaren geçerli olmak üzere Hizmet Kapama Bedeli 19 TL (vergiler dahil) olarak uygulanmaktadır.

TechnoLogic’in görüştüğü TTNET yetkilileri, abonelere kolaylık sağlanması amacıyla, hat açtırma başvurusu sırasında abonelerin ödeme yapma zorunluluğunun kaldırıldığını ve sözkonusu bedelin bir sonraki faturaya yansıtılması uygulamasına gidildiğini açıkladılar. Sözkonusu bedel, “Hizmet Açma Bedeli” olarak ifade ediliyordu.

Anker Soundcore Life Q10 Bluetooth Kulaklık kutusundan çıkıyor