Türkiye’de bir günde haber ve tanıtım amaçlı -istenmeyen mesaj olmayan- milyonlarca e-posta gönderiliyor. Bu e-postalar kullanıcıların posta kutularında gereksiz yükler yaratıyor üstelik bu e-postaları silmek için harcanan kümülatif zaman bir günde binlerce saatlik emek ve zamanın kaybolmasına sebep oluyor.
Öte yandan istenmeyen mesaj olarak değerlendirilemeyecek bu izinli pazarlama e-postaları; tüketicilerin ilgisini çekiyor, onları çeşitli fırsatlardan, etkinliklerden, kampanyalardan, gelişmelerden haberdar ediyor.
Piston Interactive tarafından geliştirilen Messagepaper.com’un kurucusu Utku Yasavul’un verdiği bilgiye göre Messagepaper nihai hedef olarak tüm dünyada posta kutularını işgal eden tanıtım e-postalarını tek bir platform üzerinde toplamayı amaçlıyor.